Українська мова та література
5-А
5-Б
5-В |
Українська мова вчитель Вільданова Н.О. § 39, вправа 463, 467; написати твір-мініатюру «Моя Україна», вживаючи однорідні члени речення |
5-Б |
Українська мова вчитель Накай А. О. § 39 (с. 199, с. 201) вивчити правила, вправа 463. |
5-Б
5-В |
Українська література вчитель Вільданова Н.О. с. 199-202, вивчити вірш (на вибір) |
6-А,
6-В |
Українська мова вчитель Накай А. О. §38 (с. 189 – с. 195) вивчити правила, вправи 438, 440.
Українська література вчитель Накай А. О. С. 233 – с. 240 (опрацювати); виписати визначення з теорії літератури: байка, алегорія, мораль; виконати тести (с. 237, с. 240). |
6-В |
Українська література вчитель Вільданова Н.О. с. 233-241 |
7-Б |
Українська мова вчитель Накай А. О. § 35 (с. 211 – с. 214) вивчити правила, вправи 467, 478.
Українська література вчитель Накай А. О. Прочитати новелу Л. Пономаренко «Гер переможений», скласти план; опрацювати теорію літератури (с. 245). |
8-А |
Українська мова вчитель Вільданова Н.О. §42, вправа 6 (с.145)
Українська література вчитель Вільданова Н.О. с. 177-185 |
9-А |
Українська мова вчитель Накай А. О. §30 (с. 190 – с. 191) вивчити правила, вправа 339; повторити правила написання складних слів. |
10 |
Українська мова вчитель Накай А. О. §40 (с. 175 – с. 178) вивчити правила, вправа 345.
Українська література вчитель Накай А. О. С. 229 – с. 239 (опрацювати); теорія літератури (с. 234 – с. 236) – виписати в робочий зошит; скласти паспорт поезії «Блакитна Панна», вивчити її напам’ять.
Українська мова вчитель Вільданова Н. О. §38, вправа 319, 321, §40, вправа 344 |
Зарубіжна література
5-А,
5-Б,
5-B |
1. Доопрацювати с.238 – 239 ( тести!) – контроль знань за темою «Сила творчої уяви». Відправити скріншот на вайбер вчителю. Створіть групу у вайбері: діти і вчитель зарубіжної. Дякую
2. Класична та сучасна література. С.240 – 242:
• Визначення: класична література; сучасна література;
• Персонаж; герой; засоби створення образу
• Творче завдання за Д.Пеннаком |
6-А,
6-Б,
6-В |
1. Р. Бредбері «Все літо в один день». Читати , переповідати.
Напишіть: «Про що нагадує нам письменник? Що важливо пам’ятати?» (розгорнута відповідь на запитання). Створіть групу у вайбері: діти і вчитель зарубіжної. Дякую
2. Твір – роздум за темою ( на вибір):
• «Образ майбутнього в літературі» (за оповіданням Р. Бредбері «Усмішка»)
• «Пригоди Ліроя Кліві на планеті З-М-22» ( за оповіданням Р. Шеклі «Запах думок»)
• Виконуємо на подвійному листочку за правилами написання для 6го класу. Зберігаємо, щоб потім здати, в своїх зошитах. Висилаємо скріншот мені на вайбер на оцінювання. |
7-А |
1. есе на тему "Що приваблює мене у образі славетного детектива Шерлока Холмса" (надсилати роботи на електронну адресу tanja510@meta.ua);
2. читати новелу О.Генрі "Останній листок; підручник ст. 228-230 опрацювати усно |
7-Б |
1. Опрацювати питання до новел О. Генрі та Г. Уеллса ( за підручником).
Письмові відправляти мені на оцінювання на вайбер. Створіть группу у вайбері: діти і вчитель зарубіжної. Дякую
2. Р. Акутагава. «Павутинка»:
• Біографія та особливості майстра японської новели;
• Філософський зміст та підтекст |
8-А |
1. Зробити схематичний конспект доби бароко.
2. Ідейно-художній аналіз вірша Луїса де Гонгора-і-Арготе "Галерник"
3. Читати комедію Мольєра "Міщанин шляхтич" |
8-Б |
1. Опрацювати питання за комедією Мольєра «Міщанин – шляхтич», с. 279:
• Питання 5, 10 письмово. Відправити на classroom.
2. с.279 «У комедії….»:
• Опрацювати питання №1-3 письмово. Відправити на classroom. |
9-А |
1. Проаналізувати композицію драми Г.Ібсена "Ляльковий дім" та визначити символіку твору.
2. Читати п'єсу Б. Шоу "Пігмаліон". |
9-Б |
1. Працюємо за п’єсою Г. Ібсена «Ляльковий дім»:
• C. 235, питання №17 письмово, на подвійному листку і в зошит для подальшої роботи з ним . Відправити на classroom.
2. Зробити інтерпретацію твору:
• Нора – позитивний герой (дружина, яка рятує чоловіка);
• Нора – негативний герой (жінка, яка легковажить майбутнім родини)
3. Яка інтерпретація вам здається більш правдоподібною?
Відправити на class room. |
10 |
1. Підключайтесь на classroom. Хто ще не здав тести за темою « Перехід до модернізму. Взаємодія символізму й імпресионізму в ліриці», будь ласка надійшліть.
2. «Моє бачення поезіїї раннього модернізму»:
• Письмове аналітичне дослідження поезії Ш.Бодлера, П. Верлена, А. Рембо. (за вибором учня). Одну з вивчених за програмою
Виконуємо на подвійному листочку за правилами написання для 10 -го класу. Зберігаємо, щоб потім здати, в своїх зошитах. Висилаємо мені на classroom. |
11 |
Завдання одне на вибір:
1. Творче завдання: Про що б я хотів поговорити з морем (рибою, старим або хлопчиком) - інтерв'ю у одного з героїв повісті, з використанням цитатного матеріалу.
2. Створити відеокліп або відеопрезентацію "Образ Сантьяго" . Роботи у друкованому варіанті чи фото.
Також читати повість Ясунарі Кавабата "Тисяча журавлів" |
Французька мова
5-А |
вчитель Вишинська Н.І. закріплення граматичного матеріалу по підручнику "Pif" (Futur simple - Впр. 7, с. 187; Впр. 9, с. 188) |
6-Б |
вчитель Вишинська Н.І. закріплення граматичного матеріалу по підручнику "Pif" (Passe compose - Впр. 3, с. 171; Впр. 10, с. 173) |
7-Б |
вчитель Вишинська Н.І. закріплення граматичного матеріалу по підручнику "Pif" (Imparfait - Впр. 7 a), b), с. 182; Впр. 11, с. 183) |
7 |
вчитель Мельник Л.М. Тема «Кіно»
Впр.1 ст.159 опрацювати текст, виписати у словник незнайомі слова;
Впр.2 ст.160 письмово
Впр.4 ст.161 письмово
Впр.4 ст.161 письмово
Впр.5 ст.161 на основі тексту скласти тестові завдання ( 3 – vrai, faux, 3 – test- a,b.c);
Ст.162 ( письмово дати відповіді на запитання після вправи);
Створити презентацію в Powerpoint про французького та українського кіноактора ( 8 слайдів). |
8-Б |
вчитель Вишинська Н.І. закріплення граматичного матеріалу по підручнику "Pif" (Imperatif - Впр. 4, с. 106; Впр. 8, с. 107) |
8 |
вчитель Мельник Л.М. Тема «Mass-médias»
Ст.136 опрацювати текст, виписати у словник невідомі слова;
Ст.137 впр.1 письмово
Ст.128 впр.8 ( на futur simple)
Ст.133 впр.8 ( на основі вправи написати про свої плани)
+ завдання інших груп у вайбері. |
9 |
вчитель Мельник Л.М. Тема «Mass-médias»
Cт.131 вивчити слова, записати їх у словник
Ст.118 опрацювати текст, впр.2 письмово;
Cт.128 відповіді на запитання – письмово.
Створити презентацію в Powerpoint «Mass-médias en France et en Ukraine» ( 8 слайдів), вислати на електронну пошту mielnik1964@ukr.net |
Англійська мова
6 |
1. ст.125 - виписати слова
2. ст.126 впр.2, ст.127 впр.6
3. ст.128 - виписати слова, прочитати текст, впр.2
(Виконані завдання надіслати на електронну пошту вчителя) |
8 |
1. Впр. 1, 2, 3, стор.191
2. Впр. 4, 5, стор.192-193
3. Впр. 6,7, стор.193
(Виконані завдання надіслати на електронну пошту вчителя) |
9 |
1. Впр.2, 3 стор. 188 -189
2. Впр. 4, стор.190-191
(Виконані завдання надіслати на електронну пошту вчителя) |
10 |
1. ст.171 впр.1,2
2. ст.172 впр. 3
3. Граматичний матеріал ст.173 - 174
4. ст.173 впр.1, ст.174 впр.3, ст.175 впр.5,6
(Виконані завдання надіслати вчителю у Вайбер) |
11 |
Виконати завдання ЗНО з прикріплених файлів (Завдання1, Завдання2), виконані завдання надіслати вчителю на електронну пошту |
Математика
5-Б |
№ 990, 992, 994, 996, 1002
виконати тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=327221 |
6-А |
п.42 № 1171, 1175,1177
виконати тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=832080 |
6-Б |
Вівторок - Переглянути відеопояснення, які знаходяться в групі «6 клас. Математика».
- Розв’язати N1149; 1151 (1; 2); 1157
- Пройти тестування на платформі Learning (папка «Навчаємося граючись»)
Четвер - Опрацювати п.42 (с.321-323).
- Переглянути відеопояснення, які знаходяться в групі «6 клас. Математика».
- Розв’язати N 1171, 1175, 1179.
- Пройти тестування на платформі Learning (папка «Рівняння») |
7 |
Алгебра Виконати тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=788839
п. 28 № 1048, 1050
Геометрія Виконати тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=926384
п.22 № 574, 580, 583 |
Фізика
7 |
Переглянути два відео уроки
https://m.youtube.com/watch?v=WS-TVUUqXIY
https://m.youtube.com/watch?v=X7hPUcA9QmM
Після цього прочитати з підручника §§34, 35, 36.
Письмово: у зошит записати дату, тему кожного параграфа і основне (формулу і правило)
Розв’язати вправу 36 (2,3).
- Фото виконаної дистанційної роботи скинути мені на е-mail до 03.04.2020 dmdv@meta.ua |
8 |
На подвійному листочку записуємо зверху Прізвище і імя, клас.
1. Лабораторна робота 4
Далі все виконуємо по інструкції з відео.
https://m.youtube.com/watch?v=d1WKsSApXGA
2. Так само оформляєте лабораторну роботу 5.
https://m.youtube.com/watch?v=cCQdoyErppM&feature=youtu.be&fbclid=IwAR1ZL_ANvF4Enq5v-tKBPIlLpkNKvgdwyxnDLaypVTvnPxnxi7qeAKe_yuk
Листочки зберігаєте (не загубіть) і при зустрічі здаєте, а фото цієї виконаної роботи пересилаєте мені на е-mail dmdv@meta.ua |
9 |
1. Підсумкове заняття. Повторити головне в р4. Опрацювати матеріал підручник ст. 178-180
2. Виконати контрольні тести
https://naurok.com.ua/test/start/30334
Скріншот скинути мені на е-mail dmdv@meta.ua
3. https://naurok.com.ua/test/start/28430
Скріншот скинути мені до 03.04.2020 на е-mail dmdv@meta.ua |
10 |
Переглянути відео уроки:
https://m.youtube.com/watch?v=ZpBbbP6U-Yo
https://m.youtube.com/watch?v=svZyMBNprR4
Опрацювати п. 39 з підручника.
У зошит записати тему із параграфа, формули та коротеньке їх пояснення.
Дати відповіді на контрольні запитання 1-8 на ст. 234 підручника. На полях написати прізвище зробити фото виконаних завдань і скинути мені на е-mail до 03.04.2020 dmdv@meta. |
11 |
Вівторок
- Повторити §33, §34 (с.187, 197)
- Долучитись до classroom.google.com: «11 клас. Фізика»:
1. Переглянути відеоматеріали з поясненням алгоритмів розв’язування задач.
2. Розв’язати тестові завдання за опрацьованим матеріалом
Четвер
- Опрацювати підсумки ІІІ розділу (с.208)
Долучитись до classroom.google.com «11 клас. Фізика»:
1. Виконати контрольну роботу |
Астрономія
11 |
Тема «Енергія Сонця та зір»
(Опрацювати, саме основне що вони взяли для себе (до 1 сторінки) скинути мені на е-mail: dmdv@meta.ua .до 03.04.2020 |
Хімія
7 |
§27 стислий конспект. Впр.196-197 |
8 |
§17 повторити. Скласти по 10 формул речовин з полярним і неполярним зв’язком. |
9 |
§36 опрацювати. Дати відовідь на Лаб. ДОС.№12 |
10 |
§23 стислий конспект. Рівняння реакції і задачі зі зразка завдань контрольної роботи за минулий тиждень |
11 |
§39 Вправа 1(а-в). Лаб. дос. № 5-8 ст.150-155. |
Біологія
6 |
§ 44,45 опрацювати, дати відповідь на питання ст.169 |
7 |
§§42,43 опрацювати
лаб.дос. №11ст. 184
Тести ст. 180 (письмово) |
8 |
§§ 41,42 опрацювати, стислий конспект.
Дос.практ.№4 |
9 |
§§ 37,38 опрацювати, стислий конспект. |
10 |
§§ 51,52 опрацювати. Впр.1,2,3 ст.205 |
11 |
§§ 51,52 Стислий конспект. Завдання 1,2,3 ст.199. |
Географія
6-А |
§§ 45,46
Проекти по річкам та озерам |
6-Б
6-В |
дати відповіді на запитання в кінці §§ 45,46 |
7-А
7-Б |
Практична робота №9
Проекти по населенню та політичній карті Північної Америки |
8-А
8-Б |
§§ 36-45
Практична робота №9
Таблиця ""Порівняльна характеристика природних зон |
9-А |
§§ 32, 33, 34
Проекти |
9-Б |
§§ 32, 33
Проекти |
10 |
Австралія і Океанія |
11 |
§§ 25, 26 |
Природознавство
5-А |
§§39, 40 |
5-Б
5-В |
дати відповіді на запитання в кінці §§ 45,46 |
Основи здоров'я
5 |
дати відповіді на запитання в кінці § 28 |
6 |
дати відповіді на запитання в кінці § 28 |
7 |
дати відповіді на запитання в кінці § 24 |
8 |
дати відповіді на запитання в кінці §§ 19, 20 |
9 |
дати відповіді на запитання в кінці §§ 20, 21 |
Захист Вітчизни
10 |
"Сучасна стрілецька зброя", проекти |
11 |
дати відповіді на запитання в кінці §25 |
Мистецтво
5 |
Тема: У музичному театрі – ОПЕРА
Ознайомитися за посиланням https://sway.office.com/6g9yGPe3VqxXCwrW?ref=Link&loc=play |
6 |
Тема: Симфонія
Ознайомитися за посиланням https://sway.office.com/bCFrRU8NzMoxzqVF?ref=Link&loc=play |
7 |
Тема: Мюзикл
Ознайомитися за посиланням https://sway.office.com/uopH11vlIcKSCKbf?ref=Link&loc=play |
8 |
Виконати тести за темою «Класицизм» за посиланням
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeocRrOnFpbKPPU527zMOztcu0EkXaKnyqXkdf-5ebOX2EY3w/viewform |
9 |
Виконати тести за темою «Кіномистецтво» за посиланням
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfKsaCZ_1xVDglxi7oiWJOmk-EfKbypzPz23nIb04kjVBBqXQ/viewform |
|