Головна » 2020 » Квітень » 20 » Домашні завдання на період 21.04-24.04.2020 (середня, старша школа)
15:19
Домашні завдання на період 21.04-24.04.2020 (середня, старша школа)

Українська мова та література

 5-А  Укр. мова
 Вчитель Бортняк М.В.

 Вивчити речення з однорідними членами, розділові знаки при них (с. 196),
 вправа 454 (з додатковим творчим завданням).
 Укр. література
 Вчитель Бортняк М.В.

 Опрацювати твір Г. Тютюнника "Дивак",
 написати план до оповідання.
 5-А
 5-Б
 5-В
 Укр. мова
 Вчитель Вільданова Н.О.

 с. 210-214 опрацювати; вправа 487, 493.
 5-Б  Укр. мова
 Вчитель Накай А.О.

 c. 210 – с. 214 (опрацювати), вправа 493;
 §42 (с. 215 – с. 216) вивчити правила, вправа 503..
 5-Б
 5-В
 Укр. література
 Вчитель Вільданова Н.О.
 
 написати твір; с. 223 опрацювати
 5-В  Укр. мова
 Вчитель Швець О.В.

 Вивчити § 42 Вправа 503
 Повторити § 40, 41
 6-А,
 6-В
 Укр. мова
 Вчитель Накай А.О.
 
 §37 – §40 (с. 206 – с. 207),
 §41 (с. 208 – с. 210) вивчити правила, вправи 466, 470.
 6-А  Українська література
 Вчитель Накай А.О.
 
 c. 242 – с. 249 (опрацювати); виписати у робочий зошит визначення: «гумореска», «співомовка», «інверсія»; завдання 11 (с. 245), 1 (с. 249).
 6-Б  Укр. мова
 Вчитель Бортняк М.В.
 
 Написання складних прикметників
 Самостійна робота. Тести
 Вивчити відмінювання кількісних числівників
 Укр. література
 Вчитель Бортняк М.В.

 Л. Воронина "Таємне товариство боягузів" ст. 186-195 (р. I-VII)
 6-В  Укр. література
 Вчитель Вільданова Н.О.
 
 створити презентацію за творчістю П. Глазового;
 завдання у Classroom
 7-А,
 7-Б
 Укр. мова
 Вчитель Швець О.В.
 
 §§ 36, 37
 Вивчити правила. Вправа 518
 Завдання відсилати в Google клас
 7-А  Укр.література
 Вчитель Швець О.В.
 
 Читати повість Олександра Гавроша "Неймовірні пригоди Івана Сили"
 Характеристика образу Івана Сили (роботу відіслати в Google клас)
 7-Б  Укр. мова
 Вчитель Накай А.О.
 
 §36 (с. 226 – с. 230) вивчити правила, вправи 499 + розбір двох сполучників як частини мови (письмовий), 510.
 Укр. література
 Вчитель Накай А.О.
 
 Виконати тести ( с. 261, с. 269, с. 277 – с. 278), завдання 2 (с. 270).
 8-А  Укр. література
 Вчитель Вільданова Н.О.
 
 створити презентацію «Український гумор»;
 завдання у Classroom
 Укр. мова
 Вчитель Вільданова Н.О.

 §§ 46, 48; вправа 5(с.160), вправа 2(с. 165);
 тестові завдання у Classroom
 8-А,
 8-Б
 Укр. мова
 Вчитель Швець О.В.
 
 Повторити §§ 42, 43, 44
 Письмове ЗАВДАННЯ в Google клас
 8-Б  Укр. мова
 Вчитель Бортняк М.В.
 
 Відокремлені обставини. Самостійна робота (тести)
 8-Б  Укр. література
 Вчитель Швець О.В.
 
 Читати Юрій Винничук "Місце для Дракона"
 Переглянути відео в Yotube
 Алегоричність образів дракона, Пустельника та князя (письмово)
 9-А  Укр. мова
 Вчитель Бортняк М.В.
 
 Складне речення з різними видами зв'язку.с  Самостійна робота (тести)
Укр. література
 Вчитель Бортняк М.В.
 
 Тести за творчістю Т. Шевченка
 9-А  Укр. мова
 Вчитель Накай А.О.
 
 §31 ( с. 193), §32 ( с. 203) вивчити правила, вправа 355.
 9-Б  Укр. мова
 Вчитель Швець О.В.
 
 Вивчити правила (складне речення з різними видами зв'язку) §29.
 Переглянути урок мови на каналі Рада
 Укр. література
 Вчитель Швець О.В.
 
 Пантелеймон Куліш "Чорна рада"
 Характеристика образів Якима Сомка, Івана Брюховецького (письмово)
 Переглянути урок на каналі Рада
 10  Укр. мова
 Вчитель Накай А.О.
 
 §45 (с. 190 – с. 196) вивчити правила, вправи 378, 383.
 Вчитель Вільданова Н.О.  
 §45; вправа 378, 381, 386; тестові завдання у Classroom
 Укр. література
 Вчитель Накай А.О.
 
 Виконати онлайн-тести (посилання та паролі у Viber-групі).
 11  Укр.мова
 Вчитель Бортняк М.В.

 Стилістична норма. Самостійна робота (тести).
 Укр. література
 Самостійна робота за творчістю Григора Тютюнника.Тести
 11  Укр. мова
 Вчитель Швець О.В.

 Вивчити правила § 35 (Стилістична норма)
 Виконувати тести за збірником О. Авраменка
 Письмове завдання в Googleклас

Зарубіжна література

 5  1.  Роальд Дал. «Чарлі і шоколадна фабрика»:
   • Ознайомлення з творчістю письменника, (5 речень письмово)
   • Читати повість – казку «Чарлі і шоколадна фабрика» (усно)
   • Збирати матеріал для характеристики хлопчика за власним планом (скласти план історії життя Чарлі - письмово)
 Відправити скріншот на вайбер вчителю – 23.04.20
 6  1. К. Нестлінгер. «Конрад, або дитина з бляшанки»:
   • Хронологія життя і творчості – с. 248 – 249;
   • Читати та аналізувати повість (усно)
   • Дайте розгорнуті відповіді за запитання (письмово)
 Відправити скріншот на вайбер вчителю - 23.04.20
 7-А  1. Законспектувати з підручника ст. 248-251.
 2. Використовуючи образи та символи новели «Павутинка» скласти однойменне хайку (роботи надсилати на електронну пошту tanja510@meta.ua або Viber 0684595773).
 3. Читати А. Азімова «Фах»
 7-Б  1. А. Азімов. «Фах»:
   • Розвиток мовлення.
     Складання психологічних портретів персонажів оповідання А Азімова «Фах» (за поданою схемою)
 Відправити скріншот на вайбер вчителю – 23.04.20
 8-А  Написати невеликий твір-роздум на тему «Які вони, сучасні Журдени?», використавши різні засоби комічного, виконати завдання контрольної роботи.
 Читати А. де Сент-Екзюпері «Маленький принц»
 8-Б  А. де Сент – Екзюпері «Маленький принц»:
   • Читати та аналізувати текст - усно
   • Літературний диктант. Підсумки засвоєнного - письмово
   • Розібрати пригоди хлопчика на планеті Земля (для завдань наступного тижня) – випереджаюче завдання
 Відправити скріншот на вайбер вчителю – 24.04.20
 9-А  Виконати завдання контрольної роботи, скласти хронологічну таблицю біографії М. Булгакова.
 Читати М.Булгаков «Собаче серце»
 9-Б  1. Рей Дуглас Бредбері. Роман «451• за Фаренгейтом»
   • Відомості про письменника - письмово
   • Теорія: науково – «фантастична література», «утопія», «антиутопія» - письмово
   • Читати та аналізувати роман ( для завдань наступного тижня) – випереджаюче завдання
 Відправити скріншот на вайбер вчителю – до 24.04
 10  Робота над новим розділом «Сучасна література в юнацькому читанні»
 1. Пауло Коельйо. «Алхімік»:
   • Хронологія життя і творчості – с. 201 – 202 – письмово;
   • Історія створення, проблематика, джерела…. – с. 203- -206 – тезисний конспект – письмово.
 2. Читати та аналізувати роман ( для завдань наступного тижня) – випереджаюче завдання
 Відправити скріншот на вайбер вчителю – до 24.04
 11  Дати відповіді за питання 1,2,4,6 (підручник ст. 230, письмово), конспект (ст. 228-222, письмово).
 Читати Умберто Еко «Ім’я троянди»

Французька мова

Вчитель Вишинська Н.І.

 5-А  Узагальнити вивчений матеріал по темі "Харчування".
 Опрацювати текст "Les fêtes de l’année" (с. 178-179), вивчити нову лексику.
 Виконати вправу 8 (с. 182).
 6-Б  Узагальнити вивчений матеріал по темі "Моя країна, моє місто".
 Опрацювати текст "L'histoire du cinéma", вивчити нову лексику.
 7-Б  Написати твір "Mon sport préféré".
 Опрацювати текст "Le tour de France" (с. 119-121), вивчити нову лексику.
 Скласти діалог на основі тексту (с. 119-121).
 8-Б  Узагальнити вивчений матеріал по темі "La santé".
 Опрацювати текст "Les activités" (с. 98), вивчити нову лексику.
 Виконати вправи 4, 5 (с. 99).

Вчитель Провальська Г.М.

 5-А  Loustics3 (m) p. 27 ex. 5, p. 29 ex. 4, 5, p. 32 (c.d'a.) p. 27,ex. 4 робота на платформі https://lesloustics.hachettefle.fr/index.html
 6-А  Подорожі. Париж.Франція.«Petit Prince» с.41-Adosphère 3 (méthode) ,ex.1-11;
  p.20 (cahier d’activité).
 11  Підготовка учнів 11 класу до ЗНО. Відео з французьких сайтів. Відео з французьких сайтів. Відеопроекти по темі "Вибір професії"
 Граматика : Попова/Казакова - правила (proposition infinitive) с. 352-354, в. 1-5

Вчитель Мельник Л.М.

 7-А  ст.186 текст читати, перекладати, виписати невідомі слова у словник, сфотографувати, відправити на вайбер;
 ст.187 впр.2 письмово, впр.3 А В (написати в passé composé)
 8-А  ст.162 текст читати , перекладати, виписати невідомі слова у словник сфотографувати, відправити на вайбер;
 ст.163 впр.3, 6 письмово
 9  ст. 161 впр.1 текст читати , перекладати, виписати невідомі слова у словник , сфотографувати, відправити на вайбер, вправа після тексту письмово
 ст.165 впр.8 ( скласти речення з даними словосполученнями у future simple)

Вчитель Сороцька О.Я.

 5-В  Розповідь ст.2
 Правило Піф ст. Pronoms personnels toniques занотувати в граматичні зошити.
 Впр. 1,2 ст.80 письмово у робочих зошитах.
 6-В  Впр. 3,4 ст.96 у підручнику, виконати у робочих зошитах.
 Провідміняти дієслова у 4 формах у Imparfait: faire, dire, écouter, avoir.
 7-Б  Вивчити розповідь про повітряну кулю, записати відео розповідь.
 Текст ст.13 прочитати, перекласти, виписати слова у словник.

Вчитель Архілюк М.Д.

 8-Б  ВІВТОРОК
 Вивчити розповіді про професії (всі що ви писали, вміти розповісти про професію)
 Читати та перекладати текст про пекаря.
 СЕРЕДА
 Проглянути відео без субтитрів, постаратись зрозуміти про що воно, та записати 3-4 речення французькою про що воно. Далі включити субтитри та виписати всі невідомі слова, і знову написати 3-4 речення про що відео, але вже використовуючи нову лексику.
 Виконати граматичну вправу. Потрібно знайти дієслово, зробити інфінітив та провідміняти в минулому часі (Passé Composé)
 https://fr.tsedryk.ca/grammaire/passe_comp/exercices/ex7.htm
 https://www.youtube.com/watch?v=fdk7HpYTX7I
 ЧЕТВЕР
 Перекласти текст про адвоката та астронома (всі слова до словника та вивчити їх)
 Зробити 2-3 речення про текст (всі що читали та будемо читати)
 Виконати всі завдання за посиланнями
 Виконати тест по читанню
 Граматичні вправи записати до зошита
 Всі фото та скріни скинути викладачу
 https://www.francaisfacile.com/exercices/exercice-francais-2/exercice-francais-84803.php
 https://wordwall.net/resource/283179/french/les-m%C3%A9tiers
 https://lingua.com/french/reading/les-metiers/
 https://fr.tsedryk.ca/grammaire/NOM/exercices/nom_pl_intrus.htm
 П'ЯТНИЦЯ
 Написати твір про майбутню професію, чому ми її обрали.
 Виконати тест в гугл-формі.

Вчитель Гавриш І.І.

 5-Б  22.04 - виписати слова у словник С.112, впр.2 с.18 письмово /cahier/
 24.04 - впр.1, с. 19 письмово / cahier/, скласти розповідь про свою колекцію за зразком.

Англійська мова

 5-Б,
 5-В
 ст. 211 впр. 2
 5-Б,
 5-В
 1. с. 210-212 опрацювати, виконати вправи та опрацювати завдання у середовищі Google Classroom;
 2. с. 213-215 опрацювати, виконати вправи та завдання у середовищі Google Classroom;
 5  впр. 1-3 ст. 184 (письм.) 
 впр. 5 ст. 185 (опрацювати нову лексику і текст)
 6-А  Повторити слова за темою: "Save our Planet"
 6-Б,
 6-В
 впр. 2 ст. 161,162 (опрацювати нову лексику і текст)
 впр. 3, 4 ст. 163, 164
 7  впр. 4 ст. 168,169 (опрацювати нову лексику і текст)
 впр. 6 ст. 169 (письм.)
 7-Б  1. впр. 4 ст. 168,169 (опрацювати нову лексику і текст)
 2. впр. 6 ст. 169 (письм.) та опрацювати завдання у середовищі Google Classroom.
 Онлайн-конультації в ZOOM
 8  1) Впр. 1,2, стор. 200
 2) Впр. 3, стор. 201
 3) Впр. 4, стор. 202
 9  1) Впр.1, стор. 201-202
 2) Впр. 2, стор. 203-204
 10  впр. 4, ст. 200
 11  Повторити неправильні дієслова

Математика

 5-Б  Виконати № 1080, 1086,1088,1096
 5-А  п.38; №1111; 1113; 1109; 1115; 1117
 5-В  п.38; №1099; 1101; 1097; 1103; 1105
 6-А  Виконати № 1254,1256, 1258
 6-В  Проаналізувати теоретичний матеріал п. 43, 44, 45 та вивчити основне із даних пунктів;
 переглянути відео-матеріал у Google Classroom;
 виконати № 1212; 1225; 1237; 1254; 1256.
 6-Б  Переглянути відео
 https://www.youtube.com/watch?v=GAoDqsaNtnI
 Опрацювати параграф 44 (с.337 - 339).
 За матеріалом параграфа пройти онлайн-опитування. (Посилання на тести за пройденим матеріалом з експрес-оцінюванням на платформі «Всеосвіта Тести») – у Viber-групі.
 Розв‘язати № 1239, 1241, 1243
 Фотографії розв’язаних завдань прислати на перевірку.
 Офлайн-консультації.
 23.04.2020 Прямокутна система координат. Координатна площина. 11.00 – онлайн урок через ZOOM
 Переглянути відеоурок за посиланнями:
 https://www.youtube.com/watch?v=BwK4z3KHNBs
 https://www.youtube.com/watch?v=6xSfGdhZGGg
 Опрацювати параграф 45 (с.342 - 345). За матеріалом параграфа пройти онлайн-опитування. (Посилання на тести за пройденим матеріалом з експрес-оцінюванням на платформі «Всеосвіта Тести») – у Viber-групі.
 Розв‘язати № 1254, 1256, 1258
 Фотографії розв’язаних завдань прислати на перевірку.
 Офлайн-консультації.
 7  Алгебра № 1101, 1103, Завдання 7 "Перевір себе"
 Геометрія № 394, 428, 463
 8-А  Алгебра п.22; №751
 Геометрія параграф 22; №957; 1022
 8-Б  Алгебра Розв'язування задач за допомогою квадратних рівняннь. №791, №793.
 Розв'язування рівняннь та задач. стр 190 №6, №7, №10
 Геометрія  Площа трикутника. №1012, №1014
 Площа рівностороннього трикутника. №1006, №1008
 9-А  Алгебра
 Повторити теоретичний матеріал за відео-матеріалом у Google Classroom;
 виконати завдання у Google Classroom
 Геометрія
 Повторити теоретичний матеріал за відео-матеріалом у Google Classroom;
 виконати завдання у Google Classroom
 9-Б  Алгебра п.22; №22.8; 22.10
 Геометрія параграф 26; №934; 937
 10  Алгебра п.20; №20.15; 20.16; 20.33; 20.34
 Геометрія повторити п.12 - п.14
 11  Перевірте свою компетентість Завдання № 4, 5

Інформатика

 5  Повторити п. 3.3-3.6
 Виконати завдання classroom 5-го класу
 Створити текстовий документ з таблицею заданого формату за зразком.
 5-Б  Повторити теоретичний матеріал за п. 3.4-3.6;
 виконати практичні завдання у Google Classroom
 6-А,
 6-Б
 1. Опрацювати за підручником п. 3.4 ст.109-112
 2. Виконати завдання висвітлені на сторінці classroom 6-го класу
 6-В  1. Повторити теоретичний матеріал за п 3.3 ст. 100-105;
 2. виконати практичні завдання у Google Classroom
 7  1. Повторити теоретичний матеріал за п. 4.6 підручника;
 2. Виконати практичні завдання у Google Classroom чи у додатку Google Таблиці
 8  Повторити вивчений теоретичний матеріал; виконати практичне завдання з Google
  Задачі 2 та 4 з інструктивної картки. Classroom у середовищі https://repl.it/languages/python3
 9  Розв’язування компетентнісних задач
 Аналіз умови та складання плану розв'язування задачі (завдання classroom 9-го класу)
 10  Однотабличні запити до даних у БД (майстер запитів)
 Опрацювати матеріал (classroom 10-го класу).
 Виконати задання висвітлене на сторінці classroom 10-го класу
 11  Поняття спростування та його види. Правила доказового міркування. Логічні помилки в доказах.
 Опрацювати матеріал (classroom 11-го класу).
 Виконати задання висвітлене на сторінці classroom 11-го класу

Фізика

 7  Повторити тему «Блоки». Розв’язування задач.
 Навчитися розв’язувати задачі із відео.
 Записати у зошит розв’язки.
 https://m.youtube.com/watch?v=boi5TIk8I7E
 Зробити скрін зошита і скинути на мій е-mail
 8  Повторити п. 33, 34, 37
 Переглянути відео
 https://m.youtube.com/watch?v=CiSDGSSlTKU
 Записати тему розв’язування задач
 З відео записуємо у зошит задачі і вчимося їх розв’язувати
 https://m.youtube.com/watch?v=qO-qaVAbVkA
 9  Опрацювати п. 29, 30 (міні конспект)
 Учимося розв’язувати задачі ст 195-197 (пункт 4 дві задачі - у зошит)
 Вправа 30 (3)
 Опрацювати п. 31 (міні конспект) вправа 31 (3)
 10  Переглянути відео
 https://m.youtube.com/watch?v=5lnQ8QIOqaU
 Опрацювати п. 42 (міні конспект)
 Учимося розв’язувати задачі сторінка 248 пункт7. (У зошит)
 Письмово вправа 42 (2)
 Продовжуємо роботу над розпочатими проектами.
 11

 21.04.2020 13.00 – онлайн урок через ZOOM Природна та штучна радіоактивність, види радіоактивного випромінювання. Закон радіоактивного розпаду.
 Переглянути відеоурок за посиланнями:
 https://www.youtube.com/watch?v=eiPayy6olA0
  https://www.youtube.com/watch?v=yncuPJOCAmU
 Опрацювати параграф 40 (с.230 - 235). Впр 40 (3авдання 1- 3)
 Офлайн-консультації.
 Повторити параграф 40 (с.230 - 235).
 За матеріалом параграфа пройти онлайн-опитування.(Посилання на тести за пройденим матеріалом з експрес-оцінюванням на платформі «Всеосвіта Тести») – у Google-класі.
 Офлайн-консультації.
  23.04.2020 13.00 – онлайн урок через ZOOM, Отримання та застосування радіонуклідів. Методи реєстрації йонізуючого випромінювання.
 Параграф 41 опрацювати.
 Переглянути відео за посиланнями:
 https://www.youtube.com/watch?time_continue= 147&v=hKpbejzPpOg&feature=emb_logo
 https://www.youtube.com/watch?v=0WwHMEVI9P4
  За матеріалом параграфа пройти онлайн-опитування. (Посилання на тести за пройденим матеріалом з експрес-оцінюванням на платформі «Всеосвіта Тести») – у Google-класі.

Географія

 6-Б,
 6-В
 опрацювати параграф 49, 50,
 малюнок 130 сторінка 198.

Природознавство

 5-Б,
 5-В
 опрацювати параграф 47 (нові підручники), 52 (старі підручники),
 малюнок 165-167 на сторінці 209 (нові підручники), малюнок 183-185 на сторінці 222 (старі підручники).
Завершення проекту (завдання 4,5,6).

Основи здоров'я

 5  опрацювати § 30,письмово завдання 1,2 на сторінці 158.
 6  опрацювати § 31, малюнок 73 сторінка 176 та малюнок 76 на сторінці 179.
 7  опрацювати § 26, письмово завдання 1, 2 на сторінці 168.
 8-А  опрацювати §§ 19, 20, письмово завдання 2 на сторінці 129.
 9  опрацювати §§ 23, 24, малюнок 45 на сторінці 168.
Переглядів: 700 | Додав: админ | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar