Головна » 2020 » Квітень » 6 » Домашні завдання на період 06.04.-10.04.2020 (середня, старша школа)
09:12
Домашні завдання на період 06.04.-10.04.2020 (середня, старша школа)

Українська мова та література

 5-А  Українська мова вчитель Бортняк М.В. § 37; Другорядні члени речення (опрацювання матеріалу) вправа 409
 Українська література вчитель Бортняк М.В. Робота з підручником: опрацювання твору Є.Гуцала "Лось" (робота над змістом твору)
 5-А
 5-Б
 5-В
 Українська мова вчитель Вільданова Н.О. § 39, 40; вправа 468, 476; тестові завдання у Classroom
 5-Б   Українська мова вчитель Накай А. О. §38 - §39 (повторити правила), вправи 457, 465.
 5-Б
 5-В
 Українська література вчитель Вільданова Н.О. с. 212, 213 опрацювати; вивчити поезію
 6-А,
 6-В
 Українська мова  вчитель Накай А. О. §39 (с. 199 – с. 200) вивчити правила, вправи 456, 457.
 6-А  Українська література  вчитель Накай А. О. Опрацювати байки Л. Глібова «Муха і Бджола», «Жаба і Віл», «Щука»;
 намалювати ілюстрацію до однієї з них. Вивчити напам'ять байку «Щука».
 6-Б  Українська мова  вчитель Бортняк М.В. Написання складних прикметників. Вправа 404
 Українська література  вчитель Бортняк М.В. Яр. Стельмах "Химера лісового озера". Робота над змістом твору. Розділи IV, V, VI, VII, c.166-180
 6-В  Українська література  вчитель Вільданова Н.О. с. 238-240 опрацювати; тестові завдання у Classroom
 7-Б  Українська мова вчитель Накай А. О. §35 (повторити правила), вправа 480.
 Українська література вчитель Накай А. О. С. 247 – с. 252 (опрацювати); вивчити напам'ять вірш «Господь багатий нас благословив» або «Радість»; виконати тести (с. 249, с. 252 – с. 253); завдання 11 (с. 253).
 8-А  Українська мова  вчитель Вільданова Н.О. §43; вправа 7(с.150); тестові завдання у Classroom
 Українська література  вчитель Вільданова Н.О.  с. 187-206 опрацювати; тестові завдання у Classroom
 8-Б  Українська мова  вчитель Бортняк М.В. §39, 40; вправа 3 (с.139)
 9-А  Українська мова вчитель Накай А. О. §29 - §30 (повторити правила), вправа 331 + виконати синтаксичний розбір 2-го та 4-го речень.
 9-А  Українська мова вчитель Бортняк М.В. Складне речення з різними видами зв'язку §29, вправа 321 с. 181.
 Українська література вчитель Бортняк М.В. Біблія в житті Т.Г.Шевченка. За підручником с. 243-248, с. 248 Тести с. 248 з н (письмово)
 10  Українська мова вчитель Накай А. О. §41 (с. 180 – с. 181), §42 (c. 182 – c. 183) вивчити правила, вправи 353, 356, 358.
 Українська література вчитель Накай А. О. Завдання 11 (с. 239) – з підручника.
 С. 406 – с. 408 (довідник) опрацювати, виконати тести (письмово) на с. 408 – с. 410.
 Українська мова вчитель Вільданова Н. О. §42; вправа 356, 359; написати есе
 11  Українська мова вчитель Бортняк М.В. Стилістична норма. §35 с. 154-157 впр 289 (с. 157)
 Українська література вчитель Бортняк М.В. Самостійна робота за творчістю Д.Павличка. Тести у viber-групі
 за підручником с. 197-199. Занотувати в робочий зошит; ідейно-художній аналіз твору "Балада про соняшник", вивчити твір напам'ять; с. 199Ж Домашнє завдання: Напишіть невеликий твір-роздум чому сонце і соняшник стали фолькльорним укр. символами. Використайте приклад з "Балади про соняшник" І.Драча

Зарубіжна література

 5-А,
 5-Б,
 5-B
 1. Відповіді на тести «Класична та сучасна література». Туве Янсон. Опрацювати с.243 – 245 ( 5 речень). «Зима – чарівниця». Читати і переповідати
   Відправити скріншот на вайбер вчителю – 08.04
 2. «Зима – чарівниця»:
   • Опрацювати тести за змістом;
   • Визначити: хто в повісті є героєм літературного твору, а хто - персонажем
   • Намалюйте в зошиті свій дім та та наповніть тими духовними цінностями, які ви вважаєте найголовнішими у вашому житті. Обгрунтуйте.
 Відправити скріншот на вайбер вчителю – 10.04
 6-А,
 6-Б,
 6-В
 1. Тематичне оцінювання за темою «Поетичне бачення світу. Образ майбутнього»
 Прошу доздати (хто працює повільно) : твір (скріншот на вайбер вчителю) та вірш напам’ять ( прямий ефір у вайбері)! - до 08.04
 2. А.Ліндгрен. «Міо, мій Міо»:
   • С.221 – 222 – біографія;
   • С. 223 – історія створення повісті – казки
   • Читати твір, готуватись до опрацювання тестів за змістом – 10.04
 7-А  1. Опрацювати запитання у підручнику ст. 235-236, запитання 2, 4, 5 (письмово);
 2. Біографію Г. Уелса законспектувати (ст. 241-242);
 фото виконаних робіт надіслати на електронну адресу tanja510@meta.ua
 7-Б  1. Готуємось до тематичного оцінювання за темою «Світова новела»:
   • «Чарівна крамниця», с.247 – пит. письмово:2,4,7,8,10, решта усно;
   • «Павутинка», с252 - пит. письмово:1,3,5,6,7, решта усно;
   • Повторити теорію за темою - усно
 Відправити скріншот на вайбер вчителю – до 08.04
 2. Опрацювати тести на контроль знань:
   • С. 253 – 254 – письмово
   • До питань 4 рівня дописуєте твір – мініатюру на свій вибір із запропонованого
 Відправити скріншот на вайбер вчителю - 13.04
 8-А  1. Читати новелу Г. Уелса «Чарівна крамничка»
 2. Зробити схематичний конспект доби класицизму.
 8-Б  1. Готуватися до тематичного оцінювання за розділом «Література бароко та Класицизм»:
    • Опрацювати нагадування про вивчене – с.280 – 281.
    • Повторити вивчене по записах в зошиті
    • Ще раз розібрати питання в підручнику в кінці вивчених текстів та тем
 2. Опрацювати тести
 Відправити для оцінювання на class room.
 9-А  1. Біографію Мольєра законспектувати (підручник ст. 257-261)
 2. Дати відповіді на запитання 2, 4, 10, 15 (підручник ст. 235).
 9-Б  Чекаю доопрацювань з минулого тижня (хто працює повільно) – 06.04
  1. Б. Шоу. «Пігмаліон»:
    • Хронологія життя і творчості письменника – с 236 – 238;
    • с. 238 – 240 – виписати особливості п’єси
 2. «Пігмаліон»
    • Читати, аналізувати;
    • Збирати матеріал для характеристики героїв ( цитати, уривки)
    • Готуватися до тестів за текстом прочитаного
 Відправити для оцінювання на classroom – 10.04
 10   1. Чекаю доопрацювань з минулого тижня (хто працює повільно) – 06.04
    • «Моє бачення поезіїї раннього модернізму» ( письмове аналітичне дослідження поезії Ш.Бодлера, П.Верлена, А.Рембо. За вибором учня за однією з вивчених за програмою.
 2. Драматургія кінця ХІХ – початку ХХ ст. М.Метерлінк. «Синій птах»:
    • Хронологія життя і творчості – с. 178-179;
    • Особливості драми – феєрії, теорія – с.179 – 183
    • Читати та аналізувати драми (див питання с. 198 - 199
 Відправити для оцінювання на class room – 10.04
 11   Зробити хронологічну таблицю життя і творчості Я. Кавабата;
 &Знайти та пояснити символи у творі «Тисяча журавлів»

Французька мова

Вчитель Вишинська Н.І.

 5-А  читання тексту "Les Francais et le fromage",
 правило вживання часткового артикля,
 впр. 7, 8 (с. 155), впр. 8, 9 (с. 160)
 6-Б  повторити лексику по темі "Une ville",
  написати твір про Чернівці
 7-Б  читання тексту "Sport et sante" (с. 90-91),
 вивчити слова, впр. 2, 3, 4, 5 (с. 91-92)
 8-Б  читання текстів "Le bruit un vrai danger" (с. 88), "Le bruit est dangereux pour la sante" (с. 89),
 впр. 4, 5 (с. 89-90)

Вчитель Мельник Л.М.

 7-А  Повторити вживання займенників «en/ y» ( правила)
 Впр.6 , 7 ст.162
 Впр. на ст.162 письмово дати відповіді на запитання про відвідування кінотеатру
 Впр.9 ст.163 опрацювати текст, виконати тестові завдання після тексту.
 8  Тема Mass-médias
 Ст.137 опрацювати діалог, впр.4 дата відповіді на запитання на основі діалогу
 Ст.138 впр.7 письмово
 Ст.139 впр.8 письмово
 Повторити пасивну форму дієслова ( правила утворення)
 Знайти в інтернеті і записати назви періодичних видань у Франції ( газети – журнали)
 9  Тема Mass-médias
 Cт.183 тест 4-5 письмово
 Ст.118 вправа після тексту – знайти в тексті синоніми до поданих виразів;
 Написати 10 речень «Якому засобу масової інформації я надаю перевагу і чому»

Вчитель Провальська Г.М.

 5-А  Loustics 3 (méthode) p.24,25 ex. 2, 3, 4 cahier d'activité p.26 ex 2, 3, 4, 5, 6
 6-А  Adosphère 3 (méthode) p. 38 ex. 1,2, cahier d'activité p.18 ex.1, 2, 3
 11  завдання у classroom (робота з відео) Попова/Казакова с.330-331 в. 5, 6, 7

Вчитель Сороцька О.Я.

 5-В  Перегляд відео та занотовування лексики https://youtu.be/JjUMtIHHzLg
Ex. 4 p.78, Ex. 5 p. 79, Ex. 6,7 p.80
 6-В  Ознайомитись з картою Франції (p.93)
 Ex.1,2,3 p. 93
 Pif p.179-180 ознайомитись з правилом, занотувати його у граматичні зошити.
 7-Б  СA p.9 ex. 1-4
 Вивчити слова ст. 12

Англійська мова

 5  1. впр. 1,2 ст. 162,163 (опрацювати нову лексику); впр.3 ст. 163 (письм.)
 2. впр.2, ст. 164,165 (опрацювати текст і нову лексику); впр. 3, ст.165 (письм.)
 6-А  1. Повторити лексичний матеріал
 2. Виконати тестове завдання в Google Classroom
 6-Б,
 6-В
 1. повт. утворення і вживання Past Simple i Present Perfect (підр. ст 206 &2; ст. 208 &5)
 2. впр. 1-3 ст. 151, впр.7, ст.153 (письм.)
 3. повт. часи групи Simple (підр. ст. 206,207)
 4. впр. 4-6 ст. 152 (письм.)
 7  1. впр.1 ст. 155-157 (опрацювати текст і нову лексику)
 2.  впр.2, ст. 157 (письм)
 8  1. Впр. 1, 2, стор.194
 2. Впр. 3, 4,стор.195-196
 3. Впр. 5, стор.197
 9  1. Впр.1, 2, стор. 192
 2. Впр. 3, стор.193
 10  1. Впр.3, 4ст. 176
 2. Виконати тест із граматики в Google Classroom
 11  1. Опрацювати матеріал в Google Classroom
 2. Виконати тест у форматі ЗНО

Математика

 5  № 1009, 1010, 1013
 6-А
 6-Б
 № 1181, 1183, 1185
 6-В  Переглянути матеріал відео-уроку на Google Classroom;
  виконати № 1169; 1173; 1177; 1193; 1201
 7  Алгебра  № 1052, 1054, 1061
 Геометрія № 584, 591, 593
 8-Б  Алгебра  п.21 прочитати, Код доступу 580087 join.naurok.ua до 12:00 7 квітня,
п.22 прочитати №751 (1-3), №753 (1-4)
 Геометрія п.21 ознайомитись, Код доступу 806888 join.naurok.ua до 12:00 7 квітня
п.21 ознайомитись, №937, 938
 9-А  Алгебра Повторити теоретичний матеріал за п. 21-24;
 виконати завдання на Google Classroom
 Геометрія Повторити теоретичний матеріал за §21-26;
 виконати задачі 4, 6, 7 ст. 230.
 11  Алгебра  1. Перевірте свою компетентність.( Завд. № 16, 17)
 Геометрія Перевірте свою компетентність (Завд. № 9,10)

Інформатика

 5-Б  Вчитель Василинчук Н.Г. Повторити теоретичний матеріал за п. 3.6 ст.138-144; виконати інтерактивну вправу https://learningapps.org/4283626
 5-Б  Вчитель Василинчук Н.Г. Повторити теоретичний матеріал за п. 3.6 ст.138-144; виконати інтерактивну вправу https://learningapps.org/4283626
 5-А,
 5-В
 Переглянути відео
 https://www.youtube.com/watch?v=iK1r06OkqmU
 https://www.youtube.com/watch?v=2yb4YbPoE-w
 Повторити п. 3.6
 Виконати завдання classroom 5-го класу, код доступу до курсу - 2r6qww2
 Виконані завдання переслати на електронну пошту вчителю info.gymn3@gmail.com
 6-В  Опрацювати теоретичний матеріал за п 3.3 ст. 100-105
 6-А,
 6-Б
 Виконати завдання
 https://learningapps.org/3262870
 https://learningapps.org/3174683
 https://learningapps.org/2760819
 Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=Av2uuN4rKBc
 Виконати завдання classroom 6-го класу, код доступу до курсу - snvdagc
 Виконані завдання переслати на електронну пошту вчителю info.gymn3@gmail.com
 7  Опрацювати теоретичний матеріал за п. 4.6 підручника;
 Переглянути відео-уроку за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=X1KULmk04r4&list=PLqrtuwUbDyek2D_ZZ1UXzHuGLmeJ_Gq4Z&index=7
 Виконати практичні завдання у додатку Google Таблиці
 8-А  Опрацювати навчальну презентацію;
 виконати практичне завдання у середовищі https://repl.it/languages/python3
 8-Б  Логічні типи даних, задачі(3-5)

Фізика

 7  1. На подвійному листочку записуємо зверху Прізвище і імя, клас.
 Лабораторна робота 11
 Далі все виконуємо по інструкції з відео. https://m.youtube.com/watch?v=XF0NkMTnY-w
 2. Так само оформляєте лабораторну роботу 12.
 Листочки зберігаєте (не загубіть) і при зустрічі здаєте, а фото цієї виконаної роботи пересилаєте мені на е-mail dmdv@meta.ua
 8  Повторити п.29, 30
 На подвійному листочку записуємо зверху Прізвище і імя, клас.
 Лабораторна робота 3
 Далі все виконуємо по інструкції з відео https://m.youtube.com/watch?v=YxFsfXq_sg0
 Листочки зберігаєте (не загубіть) і при зустрічі здаєте, а фото цієї виконаної роботи пересилаєте мені на е-mail dmdv@meta.ua
 9  Підготувати міні реферат (2 сторінки) про термоядерні реакції і підготовити цей матеріал до розповіді.
 Підготувати міні реферат (2 сторінки) про енергію Сонця та зір і підготовити цей матеріал до розповіді.
 10  Переглянути відео
 https://m.youtube.com/watch?v=xThJcRuYy4Y
 https://m.youtube.com/watch?v=eX3GXm2XZbI (раніше цей розділ вивчали в 11 класі, тому не звертайте увагу що там сказано 11 клас)
 Опрацювати п.40, 41 ( у зошиті міні конспект)
 Учимося розв’язувати задачі
 cт.240 підручник пункт 5. -У зошит.
 Вправа 40(2)

Астрономія

 11  «Енергія Сонця та зір»
 Допрацювати дану тему іскинути мені на е-mail: dmdv@meta.ua до 10 квітня 2020р

Хімія

 7  § 27 повторити. Впр.198, 201.
 8  §19 повторити. Впр. 6 ст.102.
 9  § 37 опрацювати. Л.д. №13, №14
 10  § 24 конспект.
 11  § 39 повторити. Впр. 3 ст. 182

Біологія

 6  § 44,45 повторити. §46 опрацювати.
 7  §§42,43 повторити.
 § 44 опрацювати
 Міні-проект на тему «Чому мігрують птахи».
 8  § 43 опрацювати, стислий конспект.
 Дослідницький практикум №5
 9  §§ 37,38 повторити.
 §39 опрацювати.
 10  §§ 51,52 повторити. Підготуватися до контрольних тестів.
 11  §§ 51,52 повторити.
 § 53 опрацювати.
 Практична робота №3 ст.206.

Географія

 6-Б
 6-В
 опрацювати §§ 46 ,47 та виконати завдання за посиланнями
  1. Для початку повторимо «Озера та їх типи». Перевірте, на скільки ви зрозуміли дану тему.
  Пропоную завдання за посиланням.
  https://learningapps.org/7084338
  https://learningapps.org/4894384
  2. Опрацюйте параграф 45 (Т.Г.Гільберг, Л.Б.Паламарчук)
  3. Перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=sEmlqeeYt0M&feature=share&fbclid=IwAR2fW... Болото - що це?

Природознавство

 5-Б
 5-В
 виконати письмово тести на ст. 194-195(нові підручники), 210-211(старі підручники) та опрацювати § 45

Основи здоров'я

 5  опрацювати § 28 та письмово дати відповідь на запитання на ст.149
 6  опрацювати § 29 та малюнок 67 на ст.166
 7  опрацювати § 24 та виконати письмово завдання 1,2 на ст.155
 8  опрацювати §§ 19 ,20 та виконати письмово завдання 2 на ст.129
 9  опрацювати § 22 та дати відповідь на запитання до малюнка 40 на ст.156
Переглядів: 965 | Додав: админ | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar