Українська мова та література
5-А |
Українська мова вчитель Бортняк М.В. § 37; Другорядні члени речення (опрацювання матеріалу) вправа 409
Українська література вчитель Бортняк М.В. Робота з підручником: опрацювання твору Є.Гуцала "Лось" (робота над змістом твору) |
5-А
5-Б
5-В |
Українська мова вчитель Вільданова Н.О. § 39, 40; вправа 468, 476; тестові завдання у Classroom |
5-Б |
Українська мова вчитель Накай А. О. §38 - §39 (повторити правила), вправи 457, 465. |
5-Б
5-В |
Українська література вчитель Вільданова Н.О. с. 212, 213 опрацювати; вивчити поезію |
6-А,
6-В |
Українська мова вчитель Накай А. О. §39 (с. 199 – с. 200) вивчити правила, вправи 456, 457. |
6-А |
Українська література вчитель Накай А. О. Опрацювати байки Л. Глібова «Муха і Бджола», «Жаба і Віл», «Щука»;
намалювати ілюстрацію до однієї з них. Вивчити напам'ять байку «Щука». |
6-Б |
Українська мова вчитель Бортняк М.В. Написання складних прикметників. Вправа 404
Українська література вчитель Бортняк М.В. Яр. Стельмах "Химера лісового озера". Робота над змістом твору. Розділи IV, V, VI, VII, c.166-180 |
6-В |
Українська література вчитель Вільданова Н.О. с. 238-240 опрацювати; тестові завдання у Classroom |
7-Б |
Українська мова вчитель Накай А. О. §35 (повторити правила), вправа 480.
Українська література вчитель Накай А. О. С. 247 – с. 252 (опрацювати); вивчити напам'ять вірш «Господь багатий нас благословив» або «Радість»; виконати тести (с. 249, с. 252 – с. 253); завдання 11 (с. 253). |
8-А |
Українська мова вчитель Вільданова Н.О. §43; вправа 7(с.150); тестові завдання у Classroom
Українська література вчитель Вільданова Н.О. с. 187-206 опрацювати; тестові завдання у Classroom |
8-Б |
Українська мова вчитель Бортняк М.В. §39, 40; вправа 3 (с.139) |
9-А |
Українська мова вчитель Накай А. О. §29 - §30 (повторити правила), вправа 331 + виконати синтаксичний розбір 2-го та 4-го речень. |
9-А |
Українська мова вчитель Бортняк М.В. Складне речення з різними видами зв'язку §29, вправа 321 с. 181.
Українська література вчитель Бортняк М.В. Біблія в житті Т.Г.Шевченка. За підручником с. 243-248, с. 248 Тести с. 248 з н (письмово) |
10 |
Українська мова вчитель Накай А. О. §41 (с. 180 – с. 181), §42 (c. 182 – c. 183) вивчити правила, вправи 353, 356, 358.
Українська література вчитель Накай А. О. Завдання 11 (с. 239) – з підручника.
С. 406 – с. 408 (довідник) опрацювати, виконати тести (письмово) на с. 408 – с. 410.
Українська мова вчитель Вільданова Н. О. §42; вправа 356, 359; написати есе |
11 |
Українська мова вчитель Бортняк М.В. Стилістична норма. §35 с. 154-157 впр 289 (с. 157)
Українська література вчитель Бортняк М.В. Самостійна робота за творчістю Д.Павличка. Тести у viber-групі
за підручником с. 197-199. Занотувати в робочий зошит; ідейно-художній аналіз твору "Балада про соняшник", вивчити твір напам'ять; с. 199Ж Домашнє завдання: Напишіть невеликий твір-роздум чому сонце і соняшник стали фолькльорним укр. символами. Використайте приклад з "Балади про соняшник" І.Драча |
Зарубіжна література
5-А,
5-Б,
5-B |
1. Відповіді на тести «Класична та сучасна література». Туве Янсон. Опрацювати с.243 – 245 ( 5 речень). «Зима – чарівниця». Читати і переповідати
Відправити скріншот на вайбер вчителю – 08.04
2. «Зима – чарівниця»:
• Опрацювати тести за змістом;
• Визначити: хто в повісті є героєм літературного твору, а хто - персонажем
• Намалюйте в зошиті свій дім та та наповніть тими духовними цінностями, які ви вважаєте найголовнішими у вашому житті. Обгрунтуйте.
Відправити скріншот на вайбер вчителю – 10.04 |
6-А,
6-Б,
6-В |
1. Тематичне оцінювання за темою «Поетичне бачення світу. Образ майбутнього»
Прошу доздати (хто працює повільно) : твір (скріншот на вайбер вчителю) та вірш напам’ять ( прямий ефір у вайбері)! - до 08.04
2. А.Ліндгрен. «Міо, мій Міо»:
• С.221 – 222 – біографія;
• С. 223 – історія створення повісті – казки
• Читати твір, готуватись до опрацювання тестів за змістом – 10.04 |
7-А |
1. Опрацювати запитання у підручнику ст. 235-236, запитання 2, 4, 5 (письмово);
2. Біографію Г. Уелса законспектувати (ст. 241-242);
фото виконаних робіт надіслати на електронну адресу tanja510@meta.ua |
7-Б |
1. Готуємось до тематичного оцінювання за темою «Світова новела»:
• «Чарівна крамниця», с.247 – пит. письмово:2,4,7,8,10, решта усно;
• «Павутинка», с252 - пит. письмово:1,3,5,6,7, решта усно;
• Повторити теорію за темою - усно
Відправити скріншот на вайбер вчителю – до 08.04
2. Опрацювати тести на контроль знань:
• С. 253 – 254 – письмово
• До питань 4 рівня дописуєте твір – мініатюру на свій вибір із запропонованого
Відправити скріншот на вайбер вчителю - 13.04 |
8-А |
1. Читати новелу Г. Уелса «Чарівна крамничка»
2. Зробити схематичний конспект доби класицизму. |
8-Б |
1. Готуватися до тематичного оцінювання за розділом «Література бароко та Класицизм»:
• Опрацювати нагадування про вивчене – с.280 – 281.
• Повторити вивчене по записах в зошиті
• Ще раз розібрати питання в підручнику в кінці вивчених текстів та тем
2. Опрацювати тести
Відправити для оцінювання на class room. |
9-А |
1. Біографію Мольєра законспектувати (підручник ст. 257-261)
2. Дати відповіді на запитання 2, 4, 10, 15 (підручник ст. 235). |
9-Б |
Чекаю доопрацювань з минулого тижня (хто працює повільно) – 06.04
1. Б. Шоу. «Пігмаліон»:
• Хронологія життя і творчості письменника – с 236 – 238;
• с. 238 – 240 – виписати особливості п’єси
2. «Пігмаліон»
• Читати, аналізувати;
• Збирати матеріал для характеристики героїв ( цитати, уривки)
• Готуватися до тестів за текстом прочитаного
Відправити для оцінювання на classroom – 10.04 |
10 |
1. Чекаю доопрацювань з минулого тижня (хто працює повільно) – 06.04
• «Моє бачення поезіїї раннього модернізму» ( письмове аналітичне дослідження поезії Ш.Бодлера, П.Верлена, А.Рембо. За вибором учня за однією з вивчених за програмою.
2. Драматургія кінця ХІХ – початку ХХ ст. М.Метерлінк. «Синій птах»:
• Хронологія життя і творчості – с. 178-179;
• Особливості драми – феєрії, теорія – с.179 – 183
• Читати та аналізувати драми (див питання с. 198 - 199
Відправити для оцінювання на class room – 10.04 |
11 |
Зробити хронологічну таблицю життя і творчості Я. Кавабата;
&Знайти та пояснити символи у творі «Тисяча журавлів» |
Французька мова
Вчитель Вишинська Н.І.
5-А |
читання тексту "Les Francais et le fromage",
правило вживання часткового артикля,
впр. 7, 8 (с. 155), впр. 8, 9 (с. 160) |
6-Б |
повторити лексику по темі "Une ville",
написати твір про Чернівці |
7-Б |
читання тексту "Sport et sante" (с. 90-91),
вивчити слова, впр. 2, 3, 4, 5 (с. 91-92) |
8-Б |
читання текстів "Le bruit un vrai danger" (с. 88), "Le bruit est dangereux pour la sante" (с. 89),
впр. 4, 5 (с. 89-90) |
Вчитель Мельник Л.М.
7-А |
Повторити вживання займенників «en/ y» ( правила)
Впр.6 , 7 ст.162
Впр. на ст.162 письмово дати відповіді на запитання про відвідування кінотеатру
Впр.9 ст.163 опрацювати текст, виконати тестові завдання після тексту. |
8 |
Тема Mass-médias
Ст.137 опрацювати діалог, впр.4 дата відповіді на запитання на основі діалогу
Ст.138 впр.7 письмово
Ст.139 впр.8 письмово
Повторити пасивну форму дієслова ( правила утворення)
Знайти в інтернеті і записати назви періодичних видань у Франції ( газети – журнали) |
9 |
Тема Mass-médias
Cт.183 тест 4-5 письмово
Ст.118 вправа після тексту – знайти в тексті синоніми до поданих виразів;
Написати 10 речень «Якому засобу масової інформації я надаю перевагу і чому» |
Вчитель Провальська Г.М.
5-А |
Loustics 3 (méthode) p.24,25 ex. 2, 3, 4 cahier d'activité p.26 ex 2, 3, 4, 5, 6 |
6-А |
Adosphère 3 (méthode) p. 38 ex. 1,2, cahier d'activité p.18 ex.1, 2, 3 |
11 |
завдання у classroom (робота з відео) Попова/Казакова с.330-331 в. 5, 6, 7 |
Вчитель Сороцька О.Я.
5-В |
Перегляд відео та занотовування лексики https://youtu.be/JjUMtIHHzLg
Ex. 4 p.78, Ex. 5 p. 79, Ex. 6,7 p.80 |
6-В |
Ознайомитись з картою Франції (p.93)
Ex.1,2,3 p. 93
Pif p.179-180 ознайомитись з правилом, занотувати його у граматичні зошити. |
7-Б |
СA p.9 ex. 1-4
Вивчити слова ст. 12 |
Англійська мова
5 |
1. впр. 1,2 ст. 162,163 (опрацювати нову лексику); впр.3 ст. 163 (письм.)
2. впр.2, ст. 164,165 (опрацювати текст і нову лексику); впр. 3, ст.165 (письм.) |
6-А |
1. Повторити лексичний матеріал
2. Виконати тестове завдання в Google Classroom |
6-Б,
6-В |
1. повт. утворення і вживання Past Simple i Present Perfect (підр. ст 206 &2; ст. 208 &5)
2. впр. 1-3 ст. 151, впр.7, ст.153 (письм.)
3. повт. часи групи Simple (підр. ст. 206,207)
4. впр. 4-6 ст. 152 (письм.) |
7 |
1. впр.1 ст. 155-157 (опрацювати текст і нову лексику)
2. впр.2, ст. 157 (письм) |
8 |
1. Впр. 1, 2, стор.194
2. Впр. 3, 4,стор.195-196
3. Впр. 5, стор.197 |
9 |
1. Впр.1, 2, стор. 192
2. Впр. 3, стор.193 |
10 |
1. Впр.3, 4ст. 176
2. Виконати тест із граматики в Google Classroom |
11 |
1. Опрацювати матеріал в Google Classroom
2. Виконати тест у форматі ЗНО |
Математика
5 |
№ 1009, 1010, 1013 |
6-А
6-Б |
№ 1181, 1183, 1185 |
6-В |
Переглянути матеріал відео-уроку на Google Classroom;
виконати № 1169; 1173; 1177; 1193; 1201 |
7 |
Алгебра № 1052, 1054, 1061
Геометрія № 584, 591, 593 |
8-Б |
Алгебра п.21 прочитати, Код доступу 580087 join.naurok.ua до 12:00 7 квітня,
п.22 прочитати №751 (1-3), №753 (1-4)
Геометрія п.21 ознайомитись, Код доступу 806888 join.naurok.ua до 12:00 7 квітня
п.21 ознайомитись, №937, 938 |
9-А |
Алгебра Повторити теоретичний матеріал за п. 21-24;
виконати завдання на Google Classroom
Геометрія Повторити теоретичний матеріал за §21-26;
виконати задачі 4, 6, 7 ст. 230. |
11 |
Алгебра 1. Перевірте свою компетентність.( Завд. № 16, 17)
Геометрія Перевірте свою компетентність (Завд. № 9,10) |
Інформатика
5-Б |
Вчитель Василинчук Н.Г. Повторити теоретичний матеріал за п. 3.6 ст.138-144; виконати інтерактивну вправу https://learningapps.org/4283626 |
5-Б |
Вчитель Василинчук Н.Г. Повторити теоретичний матеріал за п. 3.6 ст.138-144; виконати інтерактивну вправу https://learningapps.org/4283626 |
5-А,
5-В |
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=iK1r06OkqmU
https://www.youtube.com/watch?v=2yb4YbPoE-w
Повторити п. 3.6
Виконати завдання classroom 5-го класу, код доступу до курсу - 2r6qww2
Виконані завдання переслати на електронну пошту вчителю info.gymn3@gmail.com |
6-В |
Опрацювати теоретичний матеріал за п 3.3 ст. 100-105 |
6-А,
6-Б |
Виконати завдання
https://learningapps.org/3262870
https://learningapps.org/3174683
https://learningapps.org/2760819
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=Av2uuN4rKBc
Виконати завдання classroom 6-го класу, код доступу до курсу - snvdagc
Виконані завдання переслати на електронну пошту вчителю info.gymn3@gmail.com |
7 |
Опрацювати теоретичний матеріал за п. 4.6 підручника;
Переглянути відео-уроку за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=X1KULmk04r4&list=PLqrtuwUbDyek2D_ZZ1UXzHuGLmeJ_Gq4Z&index=7
Виконати практичні завдання у додатку Google Таблиці |
8-А |
Опрацювати навчальну презентацію;
виконати практичне завдання у середовищі https://repl.it/languages/python3 |
8-Б |
Логічні типи даних, задачі(3-5) |
Фізика
7 |
1. На подвійному листочку записуємо зверху Прізвище і імя, клас.
Лабораторна робота 11
Далі все виконуємо по інструкції з відео. https://m.youtube.com/watch?v=XF0NkMTnY-w
2. Так само оформляєте лабораторну роботу 12.
Листочки зберігаєте (не загубіть) і при зустрічі здаєте, а фото цієї виконаної роботи пересилаєте мені на е-mail dmdv@meta.ua |
8 |
Повторити п.29, 30
На подвійному листочку записуємо зверху Прізвище і імя, клас.
Лабораторна робота 3
Далі все виконуємо по інструкції з відео https://m.youtube.com/watch?v=YxFsfXq_sg0
Листочки зберігаєте (не загубіть) і при зустрічі здаєте, а фото цієї виконаної роботи пересилаєте мені на е-mail dmdv@meta.ua |
9 |
Підготувати міні реферат (2 сторінки) про термоядерні реакції і підготовити цей матеріал до розповіді.
Підготувати міні реферат (2 сторінки) про енергію Сонця та зір і підготовити цей матеріал до розповіді. |
10 |
Переглянути відео
https://m.youtube.com/watch?v=xThJcRuYy4Y
https://m.youtube.com/watch?v=eX3GXm2XZbI (раніше цей розділ вивчали в 11 класі, тому не звертайте увагу що там сказано 11 клас)
Опрацювати п.40, 41 ( у зошиті міні конспект)
Учимося розв’язувати задачі
cт.240 підручник пункт 5. -У зошит.
Вправа 40(2) |
Астрономія
11 |
«Енергія Сонця та зір»
Допрацювати дану тему іскинути мені на е-mail: dmdv@meta.ua до 10 квітня 2020р |
Хімія
7 |
§ 27 повторити. Впр.198, 201. |
8 |
§19 повторити. Впр. 6 ст.102. |
9 |
§ 37 опрацювати. Л.д. №13, №14 |
10 |
§ 24 конспект. |
11 |
§ 39 повторити. Впр. 3 ст. 182 |
Біологія
6 |
§ 44,45 повторити. §46 опрацювати. |
7 |
§§42,43 повторити.
§ 44 опрацювати
Міні-проект на тему «Чому мігрують птахи». |
8 |
§ 43 опрацювати, стислий конспект.
Дослідницький практикум №5 |
9 |
§§ 37,38 повторити.
§39 опрацювати. |
10 |
§§ 51,52 повторити. Підготуватися до контрольних тестів. |
11 |
§§ 51,52 повторити.
§ 53 опрацювати.
Практична робота №3 ст.206. |
Географія
6-Б
6-В |
опрацювати §§ 46 ,47 та виконати завдання за посиланнями
1. Для початку повторимо «Озера та їх типи». Перевірте, на скільки ви зрозуміли дану тему.
Пропоную завдання за посиланням.
https://learningapps.org/7084338
https://learningapps.org/4894384
2. Опрацюйте параграф 45 (Т.Г.Гільберг, Л.Б.Паламарчук)
3. Перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=sEmlqeeYt0M&feature=share&fbclid=IwAR2fW... Болото - що це? |
Природознавство
5-Б
5-В |
виконати письмово тести на ст. 194-195(нові підручники), 210-211(старі підручники) та опрацювати § 45 |
Основи здоров'я
5 |
опрацювати § 28 та письмово дати відповідь на запитання на ст.149 |
6 |
опрацювати § 29 та малюнок 67 на ст.166 |
7 |
опрацювати § 24 та виконати письмово завдання 1,2 на ст.155 |
8 |
опрацювати §§ 19 ,20 та виконати письмово завдання 2 на ст.129 |
9 |
опрацювати § 22 та дати відповідь на запитання до малюнка 40 на ст.156 |
|