Чернівецька гімназія №3

Чернівецька спеціалізована школа І ступеня №26

 

На виконання наказів управління освіти Чернівецької міської ради від 05.05.2016 № 192 «Про організацію відпочинку та оздоровлення дітей міста влітку 2016 року», від 13.05.2016 №205 «Про організацію роботи літніх мовних таборів/ загонів на базі пришкільних таборів» та з метою організованого і якісного проведення дозвілля дітей у літній період 2016 року, популяризації вивчення іноземних мов, посиленого піклування про дітей пільгового контингенту, забезпечення повноцінного відпочинку та оздоровлення дітей у період з 30.05 по 16.06 2016 року у закладі працював мовний табір з денним перебуванням дітей «Сонечко».

У таборі працювало 33 працівника, серед них 26 – педагогічний персонал (начальник табору, заступник начальника табору, 12 вихователів, 2 керівники гуртків, 8 мовних тренерів, 2 спортивні керівники, 1 психолог, 1 педагог-організатор), 2 працівники їдальні, 1 медичний працівник, 4 адміністративно-господарський та обслуговуючий персонал. Для роботи табору було виділено 4 класні кімнати для загонів, 4 класні кімнати для занять французькою та англійською мовами, ігрова кімната, спортивний та актовий зали, комп’ютерний клас.

До табору зараховано 100 дітей, з них:

  • діти-інваліди – 1;
  • діти з малозабезпечених сімей, з багатодітних сімей – 14;
  • талановиті діти – 73;
  • чорнобильці – 5;
  • діти із сімей учасників АТО – 7.

Мовний табір із денним перебуванням «Сонечко» працював за таким режимом дня:

9.00 – 9.15 – ранкова лінійка

  9.15 – 9.30 – ранкова гімнастика

 9.30 – 11.30 – рухливі ігри на свіжому повітрі, екскурсії, виховні заходи, заняття у гуртках

  11.30 – 12.00 – обід

12.00 – 15.00 – заняття у мовних гуртках

15.00 – лінійка, повернення додому

Мета роботи пришкільного мовного табору – розробити і втілити в життя заходи, спрямовані на покращення та зміцнення фізичного і психологічного здоров’я дітей. При складанні плану роботи табору враховувалися уподобання дітей, можливості для розвитку мовленнєвих компетенцій іноземними мовами, творчого потенціалу, задоволення їх особистих інтересів у процесі ігор, розваг, занять іноземними мовами.

  Кожен день перебування дітей у таборі був наповнений новими справами, зустрічами та розвагами. При відкритті та закритті табірної зміни були проведені святкові концерти, у яких молодші школярі продемонстрували свої таланти, знання іноземних мов,і вміння декламувати, танцювати, співати, грати на різних музичних інструментах тощо.

  Протягом усієї табірної зміни працювали гуртки з образотворчого та музичного мистецтва; «Казкотерапія», проводилися заняття з іноземних мов.

   Кожного дня, відповідно до графіків роботи, діти мали змогу розвивати свої творчі здібності, пізнавати нове на заняттях. Згідно плану роботи табору були проведені екскурсії до музею О.Кобилянської, музею авіації і космонавтики, краєзнавчого музею, ботанічного саду, художнього музею.

       

Виховні заходи, проведені у таборі,  мали на меті: виховувати патріотизм, навчити учнів берегти природу, ставитися до неї з повагою та обережністю, глибше пізнати рослинний та тваринний світ своєї Батьківщини, її історію, фольклор, засвоїти правила поведінки.

Незабутнє враження на дітей справила зустріч з працівниками поліції. Школярі в ігровій формі ознайомилися з ПДД, а як цікаво було прокататися на автомобілі разом з поліцейським!    

Діти відвідували драматичний театр ім. О.Кобилянської, «Кінопалац ім. О.Кобилянської», кінотеатр «Чернівці», ляльковий театр.  

Перед вихованцями табору виступали юні актори Театру юного глядача, артисти цирку.

Під час роботи табору значна увага приділялася оздоровленню школярів. Було проведено «День здоров’я», «Веселі старти». Проводилися прогулянки у парк ім. Т.Г. Шевченка. Щодня діти гралися на свіжому повітрі в рухливі ігри, футбол…

Під час екскурсій по місту вихованці табору вивчали історію, архітектуру рідного міста.

Щоденні заняття у гуртках іноземних мов з мовними тренерами поглиблювали та примножували знання учнів, в ігровій формі розвивали всі компетенції у їх володінні.

Медична сестра табору щоденно проводила огляд дітей, супроводжувала учнів під час всіх екскурсій та спортивно-масових заходів.

Батьки щоденно могли ознайомитися з меню на інформаційному стенді.

За період роботи табору діти відпочили, набралися сил, навчилися з користю використовувати свій час, пізнали багато нового та