Українська мова та література
5-А |
Українська мова
Вчитель Бортняк М.В.
Повторити другорядні члени речення.
Самостійна робота (тести на viber у групі).
Вивчити однорідні члени речення |
5-А
5-Б
5-В |
Українська мова
Вчитель Вільданова Н.О.
§ 41; вправа 486 487; тестові завдання у Classroom. |
5-Б |
Українська мова
Вчитель Накай А.О.
§40 (с. 202 – с. 203), §41 (с. 206 – с. 207) вивчити правила, вправи 472, 483. |
5-Б
5-В |
Українська література
Вчитель Вільданова Н.О.
с. 215, 221 опрацювати; тестові завдання у Classroom |
5-Б |
Українська література
Вчитель Бортняк М.В.
Скласти план до оповідання "Лось".
Підготувати Інтернет-повідомлення, чи занесений лось у "Червону книгу".
Вивчити напам'ять вірш "Дощ" |
5-В |
Українська мова
Вчитель Швець О.В.
Вивчити § 41, Вправа 486
Повторити § 40,41
Написати лист до рідної людини з використанням звертань та вставних слів (зразок на с.210)
Роботу відсилати вGoogle клас |
6-А,
6-В |
Українська мова
Вчитель Накай А.О.
§37 – §39 (повторити правила), вправа 461 (переписати, виконати синтаксичний розбір останнього речення та морфологічний розбір числівників (1, 2, 6 речення) за зразком (зразок письмового розбору числівника – с. 202). |
6-А |
Українська література
Вчитель Накай А.О.
Підготувати повідомлення або зробити презентацію про С. Руданського |
6-Б |
Українська мова
Вчитель Бортняк М.В.
Написання складних прикметників
Самостійна робота. Числівник. Кількісні і порядкові числівники
§37, впр. 419, с. 185
Українська література
Вчитель Бортняк М.В.
Яр. Стельмах "Химера лісового озера"
Робота над змістом твору (дочитати до кінця) |
6-В |
Українська література
Вчитель Вільданова Н.О.
с. 242-248 опрацювати; тестові завдання у Classroom |
7-А,
7-Б |
Українська мова
Вчитель Швець О.В.
Вивчити тему"Сполучник як службова частина мови" |
7-А |
Українська література
Вчитель Швець О.В.
Вивчити напам'ять вірш Олега Ольжича (на вибір)
Прочитати біографію Олександра Гавроша,(коротко записати в зошит)
Прочитати "Неймовірні пригоди Івана Сили" Переглянути відео в You Tube |
7-Б |
Українська мова
Вчитель Накай А.О.
§36 (с. 220 – с. 224) вивчити правила, вправа 495. |
7-Б |
Українська література
Вчитель Накай А.О.
Прочитати повість О. Гавроша «Неймовірні пригоди Івана Сили». |
8-А |
Українська література
Вчитель Вільданова Н.О.
підготуватися до к.р. (повторити творчість Н. Бічуї, В. Дрозда, Ю. Винничука) |
8-А |
Українська мова
Вчитель Вільданова Н.О.
§ 45; вправа 7(с.156); тестові завдання у Classroom) |
8-А |
Українська мова
Вчитель Швець О.В.
Вивчити правила § 43,45,
Вправа 7 с.-150
Вправа 7 с.-156
(Переслати в Google клас) |
8-Б |
Українська мова
Вчитель Бортняк М.В.
Відокремлені обставини. §43, впр.1 с. 143 |
8-Б |
Українська література
Вчитель Швець О.В.
Опрацювати біографію Юрія Винниченка, короткий запис у зошит,прочитати повість" Місце для дракона"
(Переслати в Google клас) |
9-А |
Українська мова
Вчитель Бортняк М.В.
Складне речення зі сполучниковим звязком. Впр. 326
Українська література
Вчитель Бортняк М.В.
читати П. Куліш "Чорна рада" |
9-А |
Українська мова
Вчитель Накай А.О.
Повторити правопис префіксів, написання НЕ з різними частинами мови, основні правила переносу слів. |
9-Б |
Українська мова
Вчитель Швець О.В.
Вивчити тему" Складне речення з різними видами зв'язку" .
§ 29, 30 (Дивитися завдання в Google клас) |
9-Б |
Українська література
Вчитель Швець О.В.
Прочитати роман 'Чорна рада".
Заповнити літературний поспорт
(Роботу переслати в Google клас)
Дивитися завдання в Google клас |
10 |
Українська мова
Вчитель Накай А.О.
§43 (с. 185), §44 (с. 187 – с. 188) вивчити правила, вправи 364, 368, 370. |
10 |
Українська література
Вчитель Накай А.О.
Написати твір на літературно-публіцистичну тему «Кохання як життєствердне почуття, творча сила, що стимулює духовне піднесення, збагачення, розквіт людини» (за драмою-феєрією Лесі Українки «Лісова пісня»). |
11 |
Українська мова
Вчитель Бортняк М.В.
Стилістична норма. Групи слів за значенням. Самостійна робота (тести).
Українська література
Григір Тютюнник. "Три зозулі з поклоном"
Самостійна робота (тести у viber-групі) |
11 |
Українська мова
Вчитель Швець О.В.
Вивчити тему "Стилістична норма". с. 154-157
Виконувати тести в Google клас |
Зарубіжна література
5 |
1. Туве Янсон. «Капелюх чарівника»:
• Читати, пререповідати, опрацювати питання за змістом - до 15.04
2. Туве Янсон. «Капелюх чарівника»:
• Аналіз тексту за тестами – до 17.04
Відправити скріншот на вайбер вчителю |
6 |
1. А.Ліндгрен «Міо,мій Міо». Розібрати текст:
• Образи головних героїв. За схемою: засоби створення образу с.242
2. А.Ліндгрен «Міо,мій Міо». Розібрати текст:
• Перемога добра над злом. Якими шляхами здійснилась?
Відправити скріншот на вайбер вчителю - до 16.04 |
7-А |
Опрацювати презентацію «Г.Уелс «Чарівна крамничка» із записом у зошит,
дати відповідь на запитання 4, 5, 10 (підручник, ст. 247-248 письмово)
Читати А. Рюноске «Павутинка» |
7-Б |
Робота над новим розділом «Сучасна література.Я і світ»
1. А. Азімов. «Фах»:
• Хронологія життя і творчості, с.266 – 267
• Читати та аналізувати зміст повісті за питаннями, с.267 – усно
2. А. Азімов. «Фах»:
• Аналіз тексту за тестами
Відправити скріншот на вайбер вчителю |
8-А |
Переглянути відео урок за комедією Мольєра із записами в зошит, дати відповідь на запитання 1,2,4,5 (підручник, ст. 279 письмово) |
8-Б |
Робота над новим розділом «Література ХХ – ХХі ст. У пошуках себе і високого польоту»
1. А. де Сент – Екзюпері «Маленький принц»:
• Хронологія життя і творчості – с.282 – 284
• Теорія: визначення – «притча», «повість – казка»
• Читати та аналізувати текст
2. А. де Сент – Екзюпері «Маленький принц»:
• Подорож хлопчика астероїдами. Зустрічі, висновки, цитати – афоризми
• Відповіді на запитання с.307, пит. №1-3, 7,9, 10
Відправити скріншот на вайбер вчителю |
9-А |
Дати відповідь на запитання 4, 5,8,9 (підручник, ст. 257 письмово),
скласти план-характеристику образу Елайзи Дулітл (письм.) |
9-Б |
Моріс Метерлінк «Синій птах»:
• Відомості про письменника;
• Особливості драм М.Метерлінка
• Аналізувати за запитаннями (тести)
Відправити скріншот на вайбер вчителю – до 17.04 |
10 |
1. Повторюємо тему «Драматургія кінця ХІХ – поч. ХХ ст.». Експрес_ урок. Дайте відповіді на запитання у вайбергрупі. Готуємось до контрольної роботи
2. Контроль знань за темою «Драматургія кінця ХІХ – поч. ХХ ст.». Опрацювати тести на подвійному листі ( для подальшої роботи вчителя). Відправляємо - 16.04 |
11 |
Підготувати презентацію міні-проекту з метою представлення життєвого і творчого шляху, естетичних уподобань митців-драматургів «театру абсурду» (на вибір учня).
Читати оповідання Милорада Павича «Скляний равлик». |
Французька мова
Вчитель Вишинська Н.І.
5-А |
Опрацювати текст «Les repas quotidiens» (с. 175), вивчити нову лексику.
Виконати вправу 2 (с. 175).
Поставити запитання до тексту (с. 175). |
6-Б |
Повторити вивчену лексику по тексту «L’Ukraine» і «Ma ville».
Скласти діалог про Україну.
Скласти діалог про своє місто. |
7-Б |
Повторити вживання «en», «y» (с. 94), виконати вправи 11, 12, 13 на с. 95.
Опрацювати текст «Les Jeux Olympiques d’hiver» (с. 96), вивчити нову лексику.
Поставити запитання до тексту (с. 96). |
8-Б |
Опрацювати текст «Des aliments modifiés dans nos assiettes» (с. 92), вивчити нову лексику.
Виконати вправи 2, 3 на с. 92.
Поставити 8 запитань до тексту (с. 92). |
Вчитель Провальська Г.М.
5-А |
Loustics3 (m) p.26-27 ex.1-3, (c.d'a.) p.26-27,ex.1-4 пісня, (с.69) ; робота на платформі https://lesloustics.hachettefle.fr/index.html |
6-А |
Подорожі. Париж. Франція.«Petit Prince» с.40-41-Adosphère 3 (méthode) texte,ex.1-11; p.19-20 (cahier d’activité). |
11 |
Підготовка учнів 11 класу до ЗНО. Відео з французьких сайтів. Дебати на тему “Qui sommes-nous ?” , відеопроекти по темі "Здоров'я"та"Вибір професії" Граматика : Попова/Казакова - правила (p.pr.,p.p.,adj.v.,gérond.) с.333,в.2,3;с.338-339,в.13,14 - (classroom). |
Вчитель Мельник Л.М.
7-А |
Ст.166 впр.3 опрацювати текст
Ст.167 впр.4, 5,6 письмово
Ст.169 впр.9, 10 письмово
Створити презентацію по темі « Les théatres de notre villes» |
8-А |
Ст.148 впр.1 опрацювати текст, записати розповідь тексту на відео і вислати на вайбер
Ст.149 впр.2, 3 письмово
Ст.194 повторити правило про пасивну форму дієслова ( la voix passive)
Ст.140 впр.10 ( на пасивну форму) |
9 |
Ст.133 впр.4 опрацювати текст, записати розповідь тексту від 3-особи однини (elle) і відправити на вайбер
Ст.133 дати повні відповіді на запитання після тексту
Творче завдання (питання №3) білету № 10 ДПА (письмово)
Ст. 135 впр.8 письмово |
Вчитель Білак Л.П.
6-А |
1. Ст 117 текст "une vedette mondiale", читати, перекладати
2. впр. 2, ст. 118 виконати вправу
3. Дієслова faire pratiquer, визначити артикль le la les au aux
4. Вп. 4 ст. 118 вживання цих дієслів
5. Провідміняти ці дієслова у теперішньому часі (Present) та Pasi Compose
6. Скласти 10 речень з цими дієсловами
7. Вп.8 ст. 119
8. самост. д.читання
9. Вп 9 ст 119
10. Написати твір" мій улюблений вид спорту"
11. Вп 2 ст 122
12. Вп 9 ст 122
13. Вп 11ст 123
14. Відомі спортсмени України написати
15. Вп 1 і вп 2 ст 128 |
Англійська мова
5-Б,
5-В |
Виконати підсумковий тест "Сполучене королівство" в Google Classroom |
5 |
Вчитель Кречун Н.Д.
впр. 1, 2 ст. 172 (опрацювати нову лесику і текст), впр. 3, 4 ст.173 (письм.) |
6-А |
Виконати підсумковий тест "Проблеми довкілля" в Google Classroom |
6-Б,
6-В |
Вчитель Кречун Н.Д.
впр. 1, 2., ст. 157, 158 (опрацювати нову лесику), впр. 3, 4 ст.158,159 (письм.) |
6-В |
Впр. 4,5,6, стор. 152 |
7 |
Повторити утворення і вживання часів групи Past
впр. 1-4 ст. 165,166 (письм.) |
8-А |
Виконати країнознавчий тест "Сполучене королівство" в Google Classroom |
8 |
1) Впр. 6, стор.197
2) Впр. 8,стор.198
3) Впр. 1, стор.199 |
9 |
1) Впр.4, 5, стор. 193
2) Впр. 6, 7, стор.194 |
10 |
Виконати підсумковий тест "Світ живопису" в Google Classroom |
11 |
Виконати тренувальний тест у форматі ЗНО в Google Classroom |
Математика
5 |
переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=sk4lam7F0LU,https://www.youtube.com/watch?v=zx4DSTNlFV0
Виконати № 1042,1046, 1048, 1068, 1070, 1074 |
6-В |
Повторити теоретичний матеріал п. 41, 42;
виконати № 1185; 1187, 1189, 1191, 1197;
виконати завдання на платформі GIOS |
6 |
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=pmi9noXmduU
https://www.youtube.com/watch?v=GAoDqsaNtnI
Виконати № 1212,1217,1237,1239 |
7 |
Алгебра № 1081, 1082, 1083
Геометрія № 674,675,678 |
8-Б |
Алгебра п.22 ознайомитись, Код доступу 577991 відкривши посилання join.naurok.ua
п.23 ознайомитись, №779, 781
Геометрія п.21 повторити №945, №946
п.22 ознайомитись №№985, №989, №991 |
9-А |
Алгебра
Повторити теоретичний матеріал за відео-матеріалом у Google Classroom;
виконати завдання у Google Classroom
Геометрія
Повторити теоретичний матеріал за відео-матеріалом у Google Classroom;
виконати завдання у Google Classroom |
11 |
виконати онлайн тестування |
Інформатика
5-А,
5-В |
Повторити п. 3.3-3.6
Виконати завдання classroom 5-го класу (Написати твір (заданого формату) на тему «Весняні свята») |
5-Б |
Вчитель Мацейків І.М.
Повторити теоретичний матеріал за п. 3.4-3.6;
виконати практичні завдання у Google Classroom |
5-Б |
Вчитель Василинчук Н.Г.
Опрацювати презентацію. Виконати завдання і відправити на ел.пошту nataliy_w@meta.ua |
6-А,
6-Б |
1. Повторити за підручником п. 3.3
2. Виконати завдання висвітлені на сторінці classroom 6-го класу |
6-В |
1. Повторити теоретичний матеріал за п 3.3 ст. 100-105;
2. виконати практичні завдання у Google Classroom |
7 |
1. Повторити теоретичний матеріал за п. 4.6 підручника;
2. Виконати практичні завдання у Google Classroom чи у додатку Google Таблиці |
8-А |
Повторити вивчений теоретичний матеріал; виконати практичне завдання з Google
Classroom у середовищі https://repl.it/languages/python3 |
8-Б |
Логічні оператори. Задачі 3-4. |
Фізика
7 |
Розв’язування задач.
Навчитися розв’язувати задачі із відео.
Записати у зошит розв’язки.
https://m.youtube.com/watch?v=X_rbOmc6M18
Зробити скрін зошита і скинути на мій е-mail |
8 |
Підготувати проект (основне до 2 сторінок скинути мені на е-mail).
Teми міні проекту на ст 226. |
9 |
Розв’язування задач.
Навчитися розв’язувати задачі із відео.
Записати у зошит
Зробити скрін зошита і скинути на мій е-mail
Опрацювати п 28. - міні конспект. Вправа 28 (2,3)
https://m.youtube.com/watch?v=F1vwYxe2fCE |
10 |
Переглянути відео.
Доопрацювати матеріал із попереднього тижня (є учні які зовсім не виконали).
https://m.youtube.com/watch?v=eX3GXm2XZbI
https://m.youtube.com/watch?v=xThJcRuYy4Y
(раніше цей розділ вивчали в 11 класі, тому не звертайте увагу що там сказано 11 клас)
Опрацювати п.40, 41 ( у зошиті міні конспект)
Учимося розв’язувати задачі
Ст 240 підручник пункт 5. -У зошит.
Вправа 40(2)
Чекаю роботи на е-mail dmdv@meta.ua |
Хімія
7 |
Написати твір « Вода – найцінніша речовина на Землі» |
8 |
§20. Конспект, або відповіді на контрольні питання. |
9 |
Віртуальна практична робота №4
1. Дія на індик. https://www.youtube.com/watch?v=gG_vcBL9n9o
2. Дія на луги https://www.youtube.com/watch?v=kvE3T6brv_g
3. Дія на метали https://www.youtube.com/watch?v=89ybQvgdfrs
4. Дія на солі https://www.youtube.com/watch?v=Zu_iWhPYmqQ |
10 |
§§ 23, 24 повторити
Лабораторне дослідження № 3, № 4 ст. 124. |
11 |
§§ 23, 24 повторити
Віртуальна практична робота №1 ( табл.. 19, 20 ст. 162-163) |
Біологія
6 |
§§ 47,48 Опрацювати. Поповнити біологічний словничок.
https://youtu.be/zLcPxMr36ic
https://youtu.be/ofgKuYEX4Ww
https://youtu.be/d-hrMGU3TEk |
7 |
§§ 45, 46. Опрацювати.
https://youtu.be/YTR21os8gTA
https://youtu.be/XMzyLSw7B54 |
8 |
§§ 44, 45. Опрацювати.
Дослідницький практикум 35 ст.222. |
9 |
§§ 41, 42. Стислий конспект.
Скласти таблицю « Етапи еволюції людини»
https://youtu.be/QpktQ_4JOv4 |
10 |
§§ 53, 54. Опрацювати.
Завдання 1-3 ст.210
Завдання 1-3 ст.214 |
11 |
§ 54 Опрацювати. Стислий конспект. |
Географія
6-Б,
6-В |
опрацювати параграф 48,
письмово дати характеристику моря, озера, географічного положення річки (одне море, одне озеро, одна річка за вибором) за планом на сторінці 232 (додатки). |
Природознавство
5-Б,
5-В |
опрацювати параграф 46 (нові підручники), параграф 51 (старі підручники).
Виконати навчальний проект 4 "Смітити не можна переробляти" (початок) сторінка 216-217, завдання з 1 по 4 (нові підручники). |
Основи здоров'я
5 |
опрацювати § 29, пройти Крос-тест на сторінці 152-153 |
6 |
опрацювати § 30, виконати завдання на сторінці 172 (тести 1,2) та опрацювати малюнок 72. |
7 |
опрацювати § 25, виконати проект на сторінці 165, завдання 4*. |
8 |
опрацювати §§ 19, 20, виконати завдання 2 на сторінці 129. |
|