Головна » 2020 » Травень » 1 » Домашні завдання на період 04.05-08.05.2020 (середня, старша школа)
09:20
Домашні завдання на період 04.05-08.05.2020 (середня, старша школа)

Українська мова та література

 5-А  Українська мова
 Вчитель Бортняк М.В.

 Речення з однорідними членами. Самостійна робота (тести)
 Вчитель Вільданова Н.О.
 § 43, вправа 508, 512 (виконати тестові завдання у Classroom)
 Українська література
 Вчитель Бортняк М.В.

 Тести с. 221-222; з 11, 12 с. 122 письмово
 5-Б  Українська мова
 Вчитель Вільданова Н.О.

 § 43, вправа 508, 512 (виконати тестові завдання у Classroom)
 Вчитель Накай А.О.
§43 (с. 219 – с. 220) вивчити правила, вправа 512.
 Українська література
 Вчитель Вільданова Н.О.
 
 підготуватися до к.р. «Рідна Україна. Світ природи» (виконання тестових завдань у у Classroom);
 придумати власну версію закінчення повісті «Сіроманець» (відеоурок)
 5-В  Українська мова
 Вчитель Вільданова Н.О.

 § 43, вправа 508, 512 (виконати тестові завдання у Classroom)
 Вчитель Швець О.В.
 Вивчити правила. Пряма мова. Діалог. Розділові знаки при діалозі
 §§ 43, 44
 Вправи 512, 509, 516
 Українська література
 Вчитель Вільданова Н.О.
 
 підготуватися до к.р. «Рідна Україна. Світ природи» (виконання тестових завдань у у Classroom);
 придумати власну версію закінчення повісті «Сіроманець» (відеоурок)
 6-А  Українська мова
 Вчитель Накай А.О.
 
 §44 (c. 220 – с. 222), §45 (c. 223 – с. 225) вивчити правила,
 вправи 505, 507, 508 (переписати, виконати синтаксичний розбір першого речення та письмовий морфологічний розбір двох займенників).
 Українська література
 Вчитель Накай А.О.
 
 Підготуватися до контрольної роботи за темою «Гумористичні твори» (с. 232 – с. 253).
 6-Б  Українська мова
 Вчитель Бортняк М.В.
 
 Самостійна робота за тнмою "Числівник" (тести)
 Українська література
 Вчитель Бортняк М.В.

 Контрольний твір на тему "Я на землі людина"
 6-В  Українська мова
 Вчитель Накай А.О.

 §44 (c. 220 – с. 222), §45 (c. 223 – с. 225) вивчити правила,
 вправи 505, 507, 508 (переписати, виконати синтаксичний розбір першого речення та письмовий морфологічний розбір двох займенників).
 Українська література
 Вчитель Вільданова Н.О.

 підготуватися до к.р «Гумористичні твори» (виконати завдання у Classroom)
 7-А  Українська мова
 Вчитель Швець О.В.

 §§ 38, 39 Не, ні з різними частинами мови, Вправа 544,
 Вигук як особлива частина мови, дефіс у вигуках, Вправа 551
 Українська література
 Вчитель Швець О.В.

 Написати контрольний твір "Нова історія з головним героєм - Іваном Силою"
 Андрій Малишко Вивчити вірш"Пісня про рушник"
 7-Б  Українська мова
 Вчитель Накай А.О.
 
 §37 (c. 235 – c. 239), § 38 (с. 240, с. 243) вивчити правила, вправи 528, 544.
 Вчитель Швець О.В.
 §§ 38, 39 Не, ні з різними частинами мови, Вправа 544,
 Вигук як особлива частина мови, дефіс у вигуках, Вправа 551
 Українська література
 Вчитель Накай А.О.
 
 С. 279 – с. 283 (опрацювати), завдання 5, 11 (с. 283), вивчити напам’ять «Пісню про рушник».
 8-А  Українська мова
 Вчитель Вільданова Н.О.

  повторити §§ 6-16 (виконати тестові завдання у Classroom)
 Вчитель Швець О.В.
 Повторення правил про відокремлені члени речення, §§42-45,
 Контрольна робота (завдання в Google клас)
 Українська література
 Вчитель Вільданова Н.О.
 
 написати план-характеристику улюбленого героя повісті; (виконати тестові завдання у Classroom)
 8-Б  Українська мова
 Вчитель Бортняк М.В.
 
 Відокремлені додатки. Самостійна робота (тести)
 Вчитель Швець О.В.
 Повторення правил про відокремлені члени речення, §§42-45,
 Контрольна робота (завдання в Google клас)
 Українська література
 Вчитель Швець О.В.
 
 Валентин Чемерис "Вітька + Галя,...." Читати текст, (завдання в Google клас)
 9-А  Українська мова
 Вчитель Бортняк М.В.
 
 Текст і його основні озннаки. §30, §31. Вправа 343 с. 195
 Вчитель Накай А.О.
 §2 – §4 (повторити правила), вправи 60 (виконати синтаксичний розбір усіх речень), 61 (розставити пропущені розділові знаки, підкреслити орфограми).
 Українська література
 Вчитель Бортняк М.В.
 
 Дочитати роман П. Куліш "Чорна рада". Характеристика образів. Порівняння образів Якима Сомка та Івана Брюховецького
 9-Б  Українська мова
 Вчитель Швець О.В.
 
 Повторення вивчених розділових знаків у простому реченні, (завдання в Google класі)
 Всі роботи надсилати тільки через Google classroom
 Українська література
 Вчитель Швець О.В.
 
 Марко Вовчок, Вивчити біографію. Конспект.
 Прочитати повість "Інститутка"
 Всі роботи надсилати тільки через Google classroom
 10  Українська мова
 Вчитель Накай А.О.

 §46 (с. 204 – с. 205), §47 (с. 207) вивчити правила, вправа 407 + синтаксичний розбір усіх речень.
 Вчитель Вільданова Н.О.  
 §§ 46, 47, вправа 405, 407; (виконати тестові завдання у Classroom)
 Українська література
 Вчитель Накай А.О.
 
 Прочитати драматичний етюд Олександра Олеся «По дорозі в казку», підготуватися до контрольної роботи (с. 205 – с. 248).
 11  Українська мова
 Вчитель Бортняк М.В.

 Стилістичне забарвлення фразеологізмів. §42 с. 185-187, Тести.
 Вчитель Швець О.В.
 Опрацювати §44, Стилістичні особливості частин мови
 Виконати тести (завдання в Google клас)
 Українська література
 Контрольний твір-роздум "Що є любов" (за твором Гр. Тютюнника "Три зозулі з поклоном"

Зарубіжна література

 5  1. Роальд Дал. «Чарлі і шоколадна фабрика»:
 2. Готуватися до уроку позакласного читання:
   • Пауль Маар «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в субботу» - читати, готуватися до обговорення тексту (випереджаюче завдання)
 Відправити скріншот на вайбер вчителю – 05.05.20
 6  1. К. Нестлінгер. «Конрад, або дитина з бляшанки»:
   • Конрад і його становлення у світі. Розбір прочитаного за Запитаннями - письмово
 2. Розвиток мовлення. Виконати творче завдання:
   • Розкрити зміст одного з висловів героїв повісті ( на вибір) у творі – роздумі (див у групі)
 Відправити скріншот на вайбер вчителю – 07.05.20
 7-А  1. Опрацювати відео презентацію із записом у зошит та дати характеристику образу Дж. Плейтена (за запитаннями, що зазначені у презентації);
 2. Читати Діана Вінн Джонс «Мандрівний замок Хайла»
 7-Б  1. Діана Вінн Джонс «Мандрівний замок Хаула»:
   • Образ Софі, світ її мрій, бажань, жахів – письмово (див у групі)
 2. Готуватися до уроку позакласного читання:
     Корнелія Функе «Чоринильне серце» - читати, готуватися до обговорення тексту (випереджаюче завдання)
 Відправити скріншот на вайбер вчителю – 06.05.20
 8-А  Опрацювати відео презентацію із записом у зошит, дати відповідь на запитання (за презентацією)
 8-Б  1. А. де Сент – Екзюпері «Маленький принц»:
   • Розвиток мовлення. Контрольний твір «Розмова з маленьким принцом»
 2. Річард Бах. «Чайка Джонатан Лівінгстон»:
   • Хронологія життя і творчості письменника;
   • Читати, готуватися до обговорення тексту (випереджаюче завдання)
 Відправити скріншот на вайбер вчителю – 08.05.20
 9-А  Опрацювати відео презентацію із записом у зошит, дати відповідь на проблемне запитання (за презентацією).
 Читати Р.Бредбері «451° за Фаренгейтом»
 9-Б   Гарпер Лі. «Убити пересмішника»:
   • Хронологія життя і творчості письменниці;
   • Читати та аналізувати роман
   • Виконати тести (дивись в групі)
 Відправити скріншот на вайбер вчителю –07.05.20
 10  Робота над новим розділом «Сучасна література в юнацькому читанні»
 1. Ніл Річард МакКінон Гейман. «Короліна»
   • Читати та аналізувати роман;
   • Виконати тести за змістом прочитаного (див у групі)
 Відправити скріншот на вайбер вчителю –08.05.20
 11  Підготувати відеопереказ твору «Мораль»;
 Читати Маркус Зузак «Крадійка книжок»

Французька мова

Вчитель Провальська Г.М.

 5-А  Природа.Подорожі. Loustics3(m)p.34-35ex.1-6, p.29 ex.1-5, p.34-35(c.d'a.) Контролі - робота на платформі https://lesloustics.hachettefle.fr/index.html
 6-А  Подорожі. Чернівці. Захист природи. с.45-46-Adosphère 3 (méthode) ,ex.1-9( граматика) с.42-43(cahier d’activité) Контролі.
 11  Підготовка учнів 11 класу до ЗНО. Відео з французьких сайтів. Відеопроекти по темі "Робота і безробіття"
 Граматика : Попова/Казакова - правила (вживання і невживання всіх видів артиклів) с.30-34, в.1-7 (classroom)

Вчитель Сороцька О.Я.

 5-В  1. впр. 4 ст. 81 Піф
 2. Виконати тестування на онлайн платформі (подробиці у Класрумі)
 3. Ex. 3 p. 3 виконати завдання
 4. Опрацювати лексику ст.4
 6-В  1. Вивчити розповідь ст.98
 Ст. 183 впр. 8,9 Піф
 2. Впр. 11,12 ст.184 Піф
 3. Ex.3, 4, 5 p.99.
 4. CA ex 1. p.48
 7-Б  1. р. 14-15 прочитати, виписати слова, переказувати.
 2. CA p.11 ex. 1
 3. CA ex.2 p. 11
 4. p. 16-17 повторення вивченого, підготовка до тестування

Вчитель Вишинська Н.І.

 5-А  Опрацювати текст "La fête de la musique" (с. 184), вивчити нову лексику.
 Виконати вправи 1 (с. 185), 2 (с. 186).
 (Viber, E-mail)
 6-Б  Вивчити нову лексику, скласти діалог про похід у кінотеатр.
 Скласти розповідь про улюблений фільм.
 (Viber, E-mail)
 7-Б  Опрацювати тексти "L’Ukraine, vous connaissez?" (с. 43), "Les merveilles de l’Ukraine" (с. 53).
 Вивчити нову лексику, правила ступенів порівняння.
 Виконати вправи 2 (с. 44), 7 (с. 56), 11 (с. 59).
 Вивчити переказувати (с. 60).
 (Viber, E-mail)
 8-Б  Опрацювати текст "Sport et nature" (с. 107), вивчити нову лексику, правило вживання прикметників (с. 110).
 Виконати вправи 6 (с. 108), 8 (с. 110).
 Написати твір про необхідність захисту природи.
 (Viber, E-mail)

Вчитель Архілюк М.Д.

 8-Б  ПОНЕДІЛОК 04.05.2020
 Записати всі слова по темі тварини до словника (ворд документ)
 Пройти режим вивчення в Quizlet
 https://quizlet.com/505792767/animaux-1-flash-cards/
 https://quizlet.com/505793711/animaux-2-flash-cards/
 ВІВТОРОК 05.05.2020
 Виконати вправу  https://fr.tsedryk.ca/grammaire/pronoms_relatifs/exercices/qui_ou_que_quiz.htm
 https://fr.tsedryk.ca/grammaire/pronoms_relatifs/exercices/qui_ou_que.htm
 https://fr.tsedryk.ca/grammaire/pronoms_relatifs/exercices/ qui_que_quoi_lequel_quiz_hybride.htm
 Переписати правила до граматичного зошита
 СЕРЕДА 06.05.2020
 Прослухати відео та виконати вправи в гугл формі та вправи 2,3,5 до зошита
 https://www.dailymotion.com/video/x2jonv0
 https://forms.gle/qte12MH5BsYSPbK76
 ЧЕТВЕР 07.05.2020
 Виконати вправу з 2 сторінки в документі (класрум) до зошита
 Написати диктант та відправити скрін викладачу (3 частини)
 https://www.linstit.com/exercice-francais-dictee.html&serno=93
 https://www.linstit.com/exercice-francais-dictee.html&serno=94
 https://www.linstit.com/exercice-francais-dictee.html&serno=99
 П’ЯТНИЦЯ 08.05.2020
 Написати тест по словам
 https://quizlet.com/505793711/test?answerTermSides= 2&promptTermSides=6&questionCount=26&questionTypes=1&showImages=true
 https://quizlet.com/505792767/test?answerTermSides= 2&promptTermSides=6&questionCount=23&questionTypes=1&showImages=true
 Виконати вправи за посиланнями ті відправити скрін викладачу
 https://fr.tsedryk.ca/grammaire/pronoms_relatifs/exercices/quiz.htm
 https://fr.tsedryk.ca/grammaire/pronoms_relatifs/exercices/Texte_a_completer.htm

Вчитель Мельник Л.М.

 7-А  Ст.193 виписати слова у словник назви овочів і фруктів, додатково знайти 10 назв овочів та фруктів, сфотографувати відправити на вайбер, вивчити слова
 Повторити вживання часткового артикля ст.195 впр.9, 10
 Ст.188 впр.19 ( А В С Д) опрацювати усно ст.189 відповідь на запитання після тексту
 8-А  Ст.167 впр.2 вивчити байку «Le corbeau et le renard», записати відео розповіді , вислати; ст.168 впр.4, 5
 9  Створити презентацію про один із регіонів Франції;
 ст.171 впр.2, ст.173 впр.6

Англійська мова

 5-А  1. Впр. 5, стор. 185; вивчити нові слова
 2. Впр. 6, стор. 186
 3. Повторити граматику: неправильні дієслова
 5-Б,
 5-В
 1. Виконати завдання в google classroom
 2. Повторити неправильні дієслова.
 5-А,
 5-Б,
 5-В
 1. впр.2,3.ст.194,195 (опрацювати тексти і нову лексику)
 2. впр. 4 ст. 196 (письм.)
 3. впр. 5 ст. 196 (прочитати текст), впр. 6 ст. 197 (письм.)
 6-А  1. ст. 144 впр. 1 - читати
 2. ст. 144 впр.2 - писати
 6-Б,
 6-В
 ст. 171 (опрацювати граматичне правило)
 впр. 1-3, ст. 172,173 (письм.)
 впр. 1, 2 ст. 174,175 (усно)
 6-В  1) Впр. 1, стор. 172, граматика: Означений артикль the стор. 171
 2) Впр. 2, стор. 172
 3) Впр. 3, стор. 173
 7  впр. 11, ст. 177-179 (опрацювати текст і нову лексику)
 підгот. проєкт на тему " Sightseeing tour around ..."
 8  1) Впр. 6, стор.206
 2) Впр. 7,стор.207
 3) Впр. 8, стор.208
 9  1) Впр.1, 2, стор. 210; повторити граматику: Passive Voice
 2) Впр. 3, 4, стор. 211-212
 10  1. ст. 224 впр.2 - читати
 2. ст. 227 впр.3 - писати
 3. ст. 226- опрацювати лексику
 11  1. Виконати завдання в гугл класрум.
Переглядів: 573 | Додав: админ | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar